ارزان‌ترین آیفون‌هایی که این روزها می‌توانید از بازار بخرید!

اگر بخواهیم از برترین شرکت‌های فعال در حوزه اسمارت فون و تکنولوژی یاد کنیم، حتما باید به برند اپل اشاره نماییم. این شرکت آمریکایی سالانه محصولات زیادی را به بازار عرضه می‌کند که هر کدام از آن‌ها قابلیت‌های خاص خود را دارند. بی‌تردید یکی از برترین دیوایس‌های این کمپانی، آی‌فون‌ها هستند. این هندست‌های جذاب از آخرین فن‌آوری‌های روز بهره می‌گیرند و از دیزاینی مدرن و چشم‌نواز سود می‌جویند. اما آیا ارزان‌ترین آی‌فون‌های بازار را می‌شناسید؟ در ادامه با ما همراه باشید تا با این موبایل‌های اپل بیش‌تر آشنا شویم.

نکته: در این لیست تنها به مدل‌هایی پرداخته‌ایم که خط تولید آن‌ها متوقف نشده است. در واقع توصیه می‌کنیم اقدام به خرید آی‌فون‌هایی کنید که در حال حاضر نیز تولید می‌شوند. چراکه در غیر این‌صورت شاید صاحب یک گوشی رفرش‌ شده شوید.


آی‌فون 7 نسخه 32 گیگابایتی

ارزان‌ترین آی‌فون‌های بازار

این مدل به چیپستی قدرت‌مند مجهز شده که به‌راحتی از پس برنامه‌ها و بازی‌های اپ‌استور برمی‌آید. در واقع بدون لگ و کندی می‌توانید به انجام کارهای حرفه‌ای خود بپردازید. 32 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به‌همراه 2 گیگابایت رم نیز فراهم شده تا اطلاعات شخصی‌تان را ذخیره نمایید و در عین حال چند اپلیکیشن را به‌طور همزمان اجرا نمایید. صفحه‌نمایش 4.7 اینچی محصول با رزولوشن اچ‌دی همراه شده که پیکسل‌ها را از دید شما پنهان می‌کند. از این رو جزئیات نسبتا زیادی در تصاویر خواهید دید. فن‌آوری لمس سه‌بعدی نیز فراموش نشده و با کمک آن می‌توانید سریع‌تر سلفی بگیرید یا پستی را در اینستاگرام منتشر کنید. بلندگوهای استریو به نقطه قوتی برای این گجت تبدیل شده و به این ترتیب اگر عاشق موسیقی هستید، حتما آی‌فون 7 را مدنظر داشته باشید. دوربینی ۱۲ مگاپیکسلی در قاب پشتی و سنسوری ۷ مگاپیکسلی در قاب جلویی تدارک دیده شده تا عکس‌هایی باکیفیت بگیرید. همچنین امکان ضبط اسلوموشن نیز فراهم گشته تا ویدیوهای جذابی ثبت کنید. گفتنی‌ست باتری این هندست نیز مثل دیگر آی‌فون‌ها تا چند ساعت دوام می‌آورد.

قیمت: 7 میلیون تومان

آی‌فون 8 نسخه 64 گیگابایتی

ارزان‌ترین آی‌فون‌های بازار

خوش‌بختانه آی‌فون 8 از گواهینامه IP68 بهره می‌برد و از این رو حتی در استخر و مکان‌های مرطوب نیز قادر به استفاده از گوشی خود هستید. این مدل به یک پردازنده توان‌مند مجهز شده تا سنگین‌ترین بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها بدون نقص اجرا شوند. 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و 2 گیگابایت رم هم برای‌تان در نظر گرفته شده تا محتواهای مختلف را دانلود کنید و به مالتی‌تسکینگ بپردازید. در نمایشگر 4.7 اینچی آی‌فون مذکور رنگ‌ها به‌صورت طبیعی نشان داده می‌شود و تماشای سریال‌ها و مستندها لذت‌بخش‌تر است. تولیدکننده دوربینی ۱۲ مگاپیسلی نیز تدارک دیده تا تصاویری فوق‌العاده ثبت نمایید. این اجازه به شما داده شده تا با رزولوشن 4K به ضبط کلیپ‌ها مشغول شوید و خاطرات‌تان را با کیفیت بالایی حفظ کنید. دوربین سلفی ۷ مگاپیکسلی نیاز گروه بزرگی از کاربران را پوشش می‌دهد و از قابلیت‌های متعددی مثل HDR سود می‌جوید. اسپیکرهای استریو موزیک‌ها را با وضوح بالا و میزان باس مطلوب پلی می‌کنند و در نتیجه آی‌فون 8 گزینه‌ای عالی برای خوره‌های موسیقی به‌حساب می‌آید. با بهره‌گیری از تکنولوژی لمس سه‌بعدی می‌توانید کارهای‌تان را با سرعت بیش‌تری انجام دهید و در زمان صرفه‌جویی نمایید.

قیمت: 10 میلیون تومان

آی‌فون 8 پلاس نسخه 64 گیگابایتی

ارزان‌ترین آی‌فون‌های بازار

اگر می‌خواهید یک گوشی آمریکایی با نمایشگری غول‌آسا بخرید، حتما آی‌فون 8 پلاس را در سبد خریدتان قرار دهید. این مدل از پنلی 5.5 اینچی و فول اچ‌دی سود می‌برد که کار با اپلیکیشن‌ها را ساده‌تر می‌سازد و دیدن محتواهای مختلف را جذاب‌تر می‌کند. ماژول دوربین دوگانه امکان عکاسی پرتره را به شما می‌دهد و زوم 2 برابری اپتیکال را فراهم می‌آورد. به این ترتیب بدون افت کیفیت تصویر می‌توانید روی سوژه بزرگ‌نمایی داشته باشید. تراشه A11 به‌راحتی قادر به اجرای بازی‌های با گرافیک بالا و اپ‌های سنگین است و در ضمن مصرف بسیار کمی دارد. 64 گیگابایت حافظه داخلی و 3 گیگابایت رم نیاز اکثر کاربران را پوشش می‌دهد و همین موضوع آی‌فون 8 پلاس را به گزینه‌ای مطلوب برای یوزرهای حرفه‌ای تبدیل نموده. ترکیب شیشه و فلز ظاهری خیره‌کننده برای این آی‌فون به ارمغان آورده و آن را در کلاس موبایل‌های لوکس قرار می‌دهد.

قیمت: 12 میلیون تومان!

آی‌فون XR نسخه 64 گیگابایتی

ارزان‌ترین آی‌فون‌های بازار

اگر به‌دنبال خرید جدیدترین محصولات اپل هستید و می‌خواهید یک گوشی مدرن داشته باشید، در نتیجه حتما نگاهی به آی‌فون XR بیندازید. این گجت از طراحی کم‌حاشیه و مدرنی سود می‌جوید که به‌عنوان مثال دیدن فیلم‌ها و انیمیشن‌ها را هیجان‌انگیزتر می‌سازد. نمایشگر تقریبا 6 اینچی دلیلی برای خرید هندست آمریکایی شمرده می‌شود و با کمک آن می‌توانید راحت‌تر با اپ‌ها کار کنید و کارهای خود را انجام دهید. تکنولوژی True-Tone رنگ‌ها را به‌طور طبیعی نشان می‌دهد و به این ترتیب آی‌فون XR تجربه‌ای لذت‌بخش از تماشای محتواهای گوناگون را ارایه می‌دهد. چیپست A12 به‌همراه 64 گیگابایت حافظه داخلی و 3 گیگابایت رم عملکردی روان و بدون نقص را برای آی‌فون XR رقم زده و از این رو دیوایس مذکور گزینه‌ای مناسب برای یوزرهای حرفه‌ای به‌حساب می‌آید.

قیمت: 14 میلیون تومان!

نوشته ارزان‌ترین آیفون‌هایی که این روزها می‌توانید از بازار بخرید! اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.