ارزان‌ترین مدل آی‌پد اپل با صفحه نمایش بزرگ‌تری عرضه خواهد شد

آی‌پد

ارزان‌ترین آی‌پد سال 2018 دچار تغییری نسبتا بزرگ خواهد شد. این مطلب بر اساس گزارشی بیان می‌شود که به تازگی از تایوان منتشر شده و در آن آمده است صفحه نمایش تبلت ارزان قیمت اپل از 9.7 اینچ به 10.2 اینچ تغییر خواهد یافت. در نگاه اول شاید نیم اینچ تفاوت زیادی به نظر نرسد، اما باید متوجه این نکته باشیم که تغییر صفحه نمایش به معنی تغییر در بدنه نیز خواهد بود. حالا این تغییر یا به صورت کمتر شدن حاشیه‌ها خواهد بود یا بزرگ‌تر کردن کل بدنه.

آی‌پد

بسیاری اعتقاد دارند اپل مورد اول را انتخاب خواهد کرد. آی‌پد اپل در حال حاضر دارای برچسب قیمتی 329 دلاری است و مطمئنا کاربران هر گونه تغییر مثبتی در این رنج قیمت را با آغوش باز پذیرا خواهند بود. اگر اپل بخواهد از تبلت‌های تازه خود همزمان با آی‌فون‌های 2019 در اوایل سپتامبر رونمایی کند، باید تولید انبوه آنها را از همین ماه شروع کند.

خبر دیگر مربوط به اپل از تایوان در ارتباط با حذف تاچ سه‌بعدی از تمامی آی‌فون‌های سال 2019 می‌شود. ظاهرا شرکت به تولیدکنندگان این پنل‌ها دستور توقف کامل تولید را داده است. به نظر می‌رسد کوپرتینویی‌ها در تمامی آی‌فون‌های سال جاری خود از فناوری پنل حساس به لمس و فشار استفاده خواهند کرد. البته باید گفت مساله حذف 3D Touch در آی‌فون‌ها جز موضوعاتی است که در چند سال اخیر به صورت مداوم مطرح شده است و باید دید آیا شرکت در سال جاری برای همیشه پرونده این تکنولوژی را خواهد بست یا خیر؟!

نوشته ارزان‌ترین مدل آی‌پد اپل با صفحه نمایش بزرگ‌تری عرضه خواهد شد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.