ارزان‌ترین هدفون‌های بازار را بشناسید

ارزان‌ترین

می‌خواهید بی‌دردسر به موسیقی‌های دل‌خواه‌تان گوش دهید؟ به‌دنبال وسیله‌ای قابل‌حمل هستید؟ در نتیجه شما به یک هدفون نیازمندید. با کمک این دیوایس‌ها می‌توانید پلی‌لیست‌تان را پخش کنید و بدون این‌که مزاحم دیگران شوید از موزیک‌های مورد علاقه‌تان لذت ببرید. با این حال خرید یک هدفون کار ساده‌ای نیست و گزینه‌های زیادی در اختیارتان قرار دارند. در حقیقت تولیدکنندگان بسیاری به حوزه صدا ورود پیدا کرده‌اند و هرساله از محصولات خود پرده‌برداری می‌کنند. برای همین باید به راهنماها مراجعه نمایید. در این نوبت می‌خواهیم با ارزان‌ترین هدفون‌های بازار آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.


هوکو M4

هدفون‌های توگوشی یکی از جذاب‌ترین محصولات بازار به‌حساب می‌آیند. M4 نیز جز همین دیوایس‌ها شمرده می‌شود. به‌لطف این مدل می‌توانید هم ورزش کنید و هم به گوش کردن موسیقی بپردازید. چرا که M4 از وزن بسیار کمی برخوردار است و پس از مدتی متوجه حضور آن نخواهید شد. گوشی‌های ارگونومیک دلیلی برای خرید گجت مذکور هستند و آن را به گزینه‌ای عالی مبدل کرده‌اند. چراکه بدون احساس خستگی قادرید ساعت‌ها به موزیک دل‌خواه‌تان گوش دهید. گفتنی‌ست کیفیت پخش صدا در سطح رضایت‌بخشی قرار دارد. در واقع آهنگ‌ها با شفافیت قابل‌قبول و میزان باس مطلوب پلی می‌گردند. فن‌آوری حذف نویز محیط نیز فراهم آمده تا بدون مزاحمت صداهای اطراف به آواها گوش کنید.

قیمت: ۳۰ هزار تومان

نیا X2

خوش‌بختانه اتصال هم از طریق باسیم و هم با کمک تکنولوژی بلوتوث صورت می‌گیرد. در این صورت X2 مدلی مناسب برای ورزشکاران محسوب می‌شود. بدون حضور سیم‌ها گوش کردن به موسیقی در حین پیاده‌روی، دویدن و دوچرخه‌سواری راحت‌تر شده. میکروفونی هم در دسترس‌تان قرار گرفته تا با دوستان خود تماس بگیرید و همین‌طور به تماس‌های دریافتی پاسخ دهید. کیفیت پخش صدا مهم‌ترین ویژگی هدفون به‌شمار می‌آید و نیا نیز به چنین مسئله‌ای پی برده و از این رو X2 موسیقی‌ها را با وضوح نسبتا بالا پخش می‌نماید. درگاه کارت حافظه هم به‌چشم می‌خورد تا بدون کمک اسمارت فون به پخش آهنگ‌های مورد علاقه‌تان بپردازید. ناگفته نماند باتری X2 از عمر خوبی برخوردار است و تا ساعت‌ها می‌توانید موزیک‌ها را پلی کنید.

قیمت: ۷۰ هزار تومان

جنیوس HSM450

جنیوس یکی از برترین سازندگان حوزه لوازم جانبی موبایل است و تا حالا از مدل‌های جذابی پرده برداشته. بی‌تردید HSM450 نیز از این قاعده مستثنی نیست. اتصال از طریق باسیم صورت می‌گیرد و گفتنی‌ست تولیدکننده از کنترلرهای روی کابل سود جسته تا نیازتان به گوشی هوشمند کاهش یابد و به‌راحتی قادر به کم و زیاد کردن صدا، پخش ترک بعدی و توقف موسیقی‌ها هستید. میکروفون مجموعه هم این امکان را به شما می‌دهد تا با همکاران و آشنایان خود تماس بگیرد و به تماس‌های دریافتی پاسخ دهید. اما چیزی که HSM450 را از سایر رقبای خود متمایز می‌کند، کیفیت بالای پخش صدای آن است. هدفون جنیوس موسیقی‌ها را با سطح جزئیات بالا و وضوح کم‌نظیر پخش می‌نماید و نیاز بیش‌تر کاربران را پوشش می‌دهد.

قیمت: ۱۰۰ هزار تومان

جی‌وی‌سی HA-SR185

طراحی ساده و خیره‌کننده یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی این هدفون شمرده می‌شود و آن را به مدلی لوکس مبدل نموده. گوشی‌های نرم این اجازه را به شما می‌دهد تا ساعت‌ها بدون احساس خستگی به موسیقی دل‌خواه گوش دهید. اتصال از طریق باسیم صورت می‌گیرد و در نتیجه HA-SR185 با تمام دستگاه‌های مجهز به جک ۳.۵ میلی‌متری صدا سازگار است. کیفیت پخش صدا از اهمیت ویژه‌ای در هدفون‌ها برخوردار است و به‌همین دلیل جی‌وی‌سی نیز فن‌آوری‌های مختلفی را برای این مدل به ارمغان آورده تا موسیقی‌ها با شفافیت بالا پخش شوند. وزن و ابعاد مناسب هم دلیل دیگری برای خرید HA-SR185 به‌حساب می‌آید. به این ترتیب محصول جی‌وی‌سی گزینه‌ای مناسب برای کاربران ماجراجو به‌شمار می‌آید.

قیمت: ۱۳۰ هزار تومان

پرومیت Boom

دیزاین برای تمامی محصولات دیجیتال مهم است و حتی دلیلی برای خرید یک گجت به‌شمار می‌آید. خوش‌بختانه پرومیت هم این موضوع را درک نموده و برای محصول خود از یک طراحی جذاب و لاکچری سود جسته. در نتیجه اگر به دیزاین اهمیت زیادی می‌دهید و می‌خواهید هدفونی زیبا داشته باشید، حتما Boom را در سبد خریدتان قرار دهید. اتصال از طریق باسیم صورت می‌گیرد و به این ترتیب دیوایس مذکور از طیف وسیعی از دستگاه‌ها پشتیبانی می‌کند. برای این‌که موزیک‌ها با میزان جزئیات مطلوب و شفافیت بالا پخش شوند، تولیدکننده از فن‌آوری‌های گوناگون بهره گرفته تا این مهم محقق شود و تقریبا بدون نویز قادرید آهنگ‌های مورد علاقه‌تان را گوش کنید.

قیمت: ۱۶۰ هزار تومان

موتورولا Moto Pulse Max

به‌دنبال هدفونی باکیفیت هستید و در عین حال نمی‌خواهید متحمل مبلغ بسیار زیادی شوید؟ پس از Moto Pulse Max غافل نشوید. سازنده از یک طراحی چشم‌گیر و لوکس در محصول خود بهره جسته که نظر هر کسی را جلب می‌نماید. اتصال از طریق باسیم صورت می‌گیرد و Moto Pulse Max از تمامی دیوایس‌های مجهز به جک ۳.۵ میلی‌متری صدا پشتیبانی می‌نماید. میکروفونی هم برای‌تان تدارک دیده شده تا با دوستان‌تان تماس بگیرید و همچنین به تماس‌های دریافتی پاسخ دهید. کیفیت پخش صدا را فراموش نکنیم. موتورولا با استفاده از تکنولوژی‌های مختلف کیفیت بالایی را برای گجت خود رقم زده که بیش‌تر کاربران را راضی می‌کند و Moto Pulse Max را به هدفونی جذاب در این رنج قیمتی تبدیل نموده.

قیمت: ۲۰۰ هزار تومان

نوشته ارزان‌ترین هدفون‌های بازار را بشناسید اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.