ارسال فیلم های ۶۰ ثانیه ای در اینستاگرام ممکن شد

اگر شما نیز آن دسته از کاربرانی هستید که به شبکه ی اشتراک تصویر اینستاگرام علاقه دارید یک خبر خوب می تواند خوشحال ترتان کند. تا کنون اینستاگرام به کاربران تنها اجازه ی ارسال عکس و فیلم های ۱۵ ثانیه ای داده بود اما از امروز به بعد، با بروز رسانی هایی که به تازگی انجام داده است به کاربران امکان داده است که بتوانند فیلم های یک دقیقه ای روی این شبکه آپلود کنند.

Instagram-Android-Update-640x571

اینستاگرام قول داده است که به زودی، امکان ادغام ویدیو ها را برای کاربران فراهم کند. در واقع مدیران این شبکه اعلام داشته اند که علت اصلی این کار این است که کاربران بتوانند به طور خلاقانه ویدیو هایی ایجاد کنند که کاربران از آن لذت ببرند.

اگر می خواهید از وجود این قابلیت اطمینان حاصل کنید کافی است همین حالا با گوشی خود یک فیلم یک دقیقه ای بگیرید و روی این شبکه منتشر کنید. اما اگر هنوز هم با خطاهایی مواجه می شوید بهتر است که اینستاگرام خود را بروز رسانی کنید.

اینستاگرام برای برخی از کاربران نظیر IOS ای ها نیز خدمات جداگانه ای در نظر گرفته که بزودی همه ی این امکانات را عمومی خواهد کرد.

اینستاگرام طی هفته ی اخیر دستخوش تغییرات مثبتی بوده که اهالی وب را خوشحال تر کرده است. اگر پیش از این دقت کرده باشید، اینستاگرام تنها از خاصیت ثبت نام تحت اپلیکیشن برخوردار بود اما از ابتدای این هفته قابلیت ثبت نام تحت وب را به این سامانه افزوده اند. سر دم داران این شبکه ی کاملا تصویری قول داده اند که این شبکه را همچون فیس بوک و دیگر شبکه ها تحت وب در اختیار کاربران قرار دهند به گونه ای که تا یک ماه آینده امکان ارسال پست از طریق مروگر نیز برای کاربران وجود خواهد داشت که البته این به وجود آورنده ی چالش های زیادی است اما به خوشحالی کاربران و راحتی کار آنان می ارزد!