اسمارتفون آنر ۲۰ لایت با رنگ‌بندی متنوع، فردا معرفی خواهد شد

آنر 20 لایت

جورج ژائو، مدیرعامل برند آنر قبلا اعلام کرده بود که نسخه جدید اسمارتفون آنر 20 (Honor 20) با نام آنر 20 لایت (Honor 20 Lite) به بازار عرضه خواهد شد. مشخصات و تصاویر این تلفن در وب‌سایت TENNA نیز رویت شده است. هم‌اکنون نیز مدیر ارشد برند چینی آنر، رنگ‌بندی این تلفن را در شبکه اجتماعی Weibo به اشتراک گذاشت. هم‌چنین، او در ادامه مطلب خود افزود که اسمارتفون آنر 20 لایت در تاریخ 15 اکتبر (23 مهر) معرفی خواهد شد.

آنر 20 لایت

این اسمارتفون با عنوان LRA-AL00 در وب‌سایت TENNA مشاهده شده است و از یک پردازنده 2.2 گیگاهرتزی بهره می‌گیرد. احتمال می‌دهیم که آنر 20 لایت از پردازنده‌ Kirin 810 برای پردازش اطلاعات استفاده خواهد کرد. علاوه‌بر تراشه، این گوشی در سه پیکربندی مختلف با حافظه رم 4، 6 و 8 گیگابایت به همراه 256 گیگابایت حافظه داخلی (چند پیکربندی مختلف) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در بخش صفحه‌نمایش دستگاه، یک پنل 6.3 اینچی OLED با رزولوشن 2400 در 1080 پیکسل قرار گرفته است.

طبق شایعات منتشر شده، آنر 20 لایت از یک دوربین سه‌گانه با لنز‌ اصلی 48 مگاپیکسل، یک لنز 8 مگاپیکسل و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسل به منظور ثبت تصاویر و ویدیو‌ها استفاده خواهد کرد. این تلفن برخلاف اسمارتفون‌های آنر 20، آنر 20 پرو و آنر 20S از یک شکاف قطره‌ای برای تعبیه دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی بهره می‌گیرد.

از آن جایی که آنر 20 لایت به عنوان یک میان‌رده در بازار حضور خواهد داشت، طراحی ظاهری آن ارزشمندتر از مشخصات فنی آن خواهد بود! شیائون ژانگ، مدیر ارشد این برند نیز رنگ‌بندی عضو جدید خانواده آنر 20 را در صفحه‌ شخصی خود به اشتراک گذاشت. در برخی از طرح‌ها می‌توان سطوح شیب‌دار گرادیانی و رنگی که در بدنه پشتی تلفن هستند را مشاهده کرد. این طرح‌ها از رنگ‌های سبز، هلویی و ترکیبی از رنگ‌های بنفش و ارغوانی رنگ‌آمیزی شده‌اند.

انتظار داریم که آنر 20 لایت همراه با رابط کاربری Magic UI 2.0 در دسترس مشتریان قرار گیرد، این رابط کاربری همان رابط EMUI برای اسمارتفون‌های آنر بوده که تغییراتی در آن لحاظ شده است. هم‌چنین، نرم‌افزار تلفن نیز توسط اندروید 9 (پای) اجرا خواهد شد. در بخش باتری نیز حداقل انتظار ما عدد 3900 میلی‌آمپر است. باتوجه به این موضوع که آنر 20 لایت به صورت رسمی معرفی نشده است، نمی‌توان اظهار‌نظر دقیقی در رابطه با قیمت آن داشت. اما با بررسی قیمت تلفن‌های آنر 20i و آنر 20S می‌توان قیمت دستگاه را در حدود 1799 یوآن چین (250 دلار) تعیین کرد.

نوشته اسمارتفون آنر 20 لایت با رنگ‌بندی متنوع، فردا معرفی خواهد شد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.