اسمارتفون بلک‌بری Key3 بدون پشتیبانی از اینترنت ۵G معرفی خواهد شد

بلک‌بری Key2

همانطور که مطلع هستید، شرکت‌های بلک‌بری و نوکیا توسط کمپانی‌های TCL و HMD Global از مرگ نجات یافته‌اند! هم‌چنین، به نظر می‌رسد که کیبورد فیزیکی QWERTY هنوز در اسمارتفون‌های بلک‌بری به یک نوستالژی تبدیل نشده است و احتمال می‌دهیم که بلک‌بری Key3 همانند Key2 یا Key2 LE از این نوع صفحه‌کلید استفاده کند.

بلک‌بری در این زمینه قمار بزرگی کرده است، زیرا هیچ گزینه جذابی برای جذب مشتری فراهم نکرده تا در بازار به شدت رقابتی و شلوغ اسمارتفون‌ها حضور فعال و موثری داشته باشد. داستان بلک‌بری غم‌انگیز‌تر نیز می‌شود، چرا که شنیده شده TCL تمایلی به استفاده از گزینه‌های جدید و جذاب برای اسمارتفون‌های تحت‌نظر خود را ندارد. بنابراین، نباید انتظار داشته باشیم که هندست Key3 بلک‌بری به عنوان عضو جدیدی از خانواده تلفن‌های تاشو و حتی اینترنت 5G به بازار عرضه شود.

البته ما در این مرحله از نام Key3 استفاده می‌کنیم، زیرا هنوز هیچ اطلاع دقیقی از نام و مشخصات تلفن جدید بلک‌بری وجود ندارد. فعلا در این مرحله می‌دانیم که هندست جدید این شرکت از اینترنت 5G پشتیبانی نخواهد کرد. حتی مدیرکل بخش بازاریابی بین‌المللی TCL نیز در مورد این موضوع گفت: “این وسیله به منظور ایجاد سرگرمی طراحی نشده است و با استفاده از آن می‌توانید ایمیل‌های خود را سریع‌تر دریافت کنید.”

البته باید به این مسئله هم اشاره کرد که استفاده از اینترنت 5G نمی‌تواند به عنوان یک عملکرد مربوط به سرگرمی کاربران مطرح شود. استفان استریت می‌گوید که شرکت TCL علاقه زیادی به آزمایش اینترنت نسل پنج برروی محصولاتی مانند تلویزیون‌های 8K یا یخچال‌ را دارد. شاید تعریف TCL از عبارت “سرگرمی” به این محصولات مرتبط می‌شود!

به هرحال، ما انتظار داریم که شرکت‌های TCL و آلکاتل تا اواسط سال آینده میلادی، اسمارتفون‌های جدید خود را با پشتیبانی از اینترنت 5G و قیمت بین 500 تا 600 دلار معرفی و عرضه کنند. البته، احتمال می‌رود که بلک‌بری در وضعیت خوبی به سر نمی‌برد، زیرا کمپانی TCL متعهد شده بود تا یک طرح تجاری تاشو (تلفن هوشمند) در سال 2020 با نام بلک‌بری را به بازار عرضه کند و به نظر می‌رسد که این شرکت از برنامه‌های خود عقب مانده است.

نوشته اسمارتفون بلک‌بری Key3 بدون پشتیبانی از اینترنت 5G معرفی خواهد شد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.