اسمارتفون نوکیا ۲٫۳ با سه رنگ‌بندی متفاوت در راه است

اسمارتفون نوکیا 2.2 در ماه ژوئن امسال به عنوان یک گوشی پایین‌رده معرفی شد. این هندست، مجهز به یک پردازنده چهار هسته‌ای هلیو A22 و یک نمایشگر ۵.۷۱ اینچی +HD با یک ناچ قطره‌ای بود. حال به نظر می‌رسد که کمپانی HMD خود را برای رونمایی از مدل بعدی آن یعنی نوکیا 2.3 آماده می‌کند.

به گزارش وب‌سایت NokiaPowerUser، اطلاعات لورفته از دیتابیس یک توزیع‌کننده، آشکار کرده‌اند که گوشی نوکیا 2.3 در راه است. دیتابیس این توزیع‌کننده، قبلا نیز محل درز اخبار مربوط به نوکیا 7.2 پیش از عرضه آن بوده، و همین موضوع منجر به اعتبار افشاگری جدید آن می‌شود.

نوکیا 2.2
نوکیا 2.2

براساس دیتابیس مذکور، نوکیا 2.3 دارای شماره مدل TA-1206 بوده و از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند. در آن همچنین ذکر شده که گوشی در رنگ‌های ماسه‌ای، سبز و زغالی روانه بازار خواهد شد.

در حالیکه در این افشاگری، به شماره مدل نوکیا 2.3 اشاره شده، اما برای اولین بار نیست که ما به این شماره برمی‌خوریم. اخیرا دستگاهی با همین شماره مدل، تاییدیه FCC را دریافت کرده بود؛ با این‌حال آن موقع تصور می‌شد که مربوط به نوکیا 5.2 باشد.

مشخصات نوکیا 2.3 همچنان نامعلوم است، اما حدس زده می‌شود که ارتقاهای صورت گرفته در آن چندان بزرگ نباشند؛ به‌ویژه اینکه فاصله زمانی آن با نوکیا 2.2 خیلی زیاد نخواهد بود. نوکیا 2.2 علاوه بر یک نمایشگر بزرگتر نسبت به نوکیا 2.1، از یک تراشه ۱۲ نانومتری هلیو A22 مدیاتک به جای چیپست ۲۸ نانومتری اسنپ‌دراگون 425 نوکیا 2.1 استفاده کرده بود. ضمن اینکه دستگاه، از یک افزایش قابل‌ملاحظه‌ای در رم و حافظه داخلی خود نیز برخوردار شده بود (۲+۱۶ گیگابایت، ۳+۳۲ گیگابایت). شرکت HMD، همچنین دوربین پشت هندست را از ۸ به ۱۳ مگاپیکسل ارتقاد داده بود و تنها کاهش اتفاق افتاده، مربوط به ظرفیت باتری آن می‌شد که از ۴۰۰۰ به ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعت رسیده بود.

نوکیا 2.3، به عنوان یک گوشی اندروید وان معرفی خواهد شد، اما ما هنوز نمی‌دانیم که آیا دستگاه، از سیستم‌عامل اندروید 10 نیز برخوردار خواهد بود یا نه. با این‌حال، اگر هندست با اندروید 9 پای عرضه گردد، می‌توان از بابت آپدیت آن به نسخه جدید مطمئن بود.

نوشته اسمارتفون نوکیا 2.3 با سه رنگ‌بندی متفاوت در راه است اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.