اسمارتفون گلکسی A51 سامسونگ تاییدیه FCC را دریافت کرد

اسمارتفون گلکسی A51 سامسونگ، یک هفته بعد از دریافت گواهینامه بلوتوث، حالا مورد تایید FCC نیز قرار گرفته است. دو هفته پیش هم شاهد افشای رندرهای ۳۶۰ درجه‌ای آن بودیم. گفته می‌شود که این گوشی به همراه گلکسی نوت 10 لایت و گلکسی S10 لایت، در ماه دسامبر معرفی خواهد شد و انتظار می‌رود که هند اولین کشوری باشد که این دستگاه در آنجا به فروش می‌رسد.

ارتقا اصلی گلکسی A51 نسبت به گلکسی A50، در بخش دوربین خواهد بود. A51 دارای یک ست‌آپ دوربین چهارگانه متشکل از یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، یک سنسور اولتراواید ۱۲ مگاپیکسلی، یک سنسور عمقی ۵ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۵ مگاپیکسلی است. این برای اولین بار است که شاهد یک دوربین ماکرو بر روی یک گوشی گلکسی خواهیم بود. دوربین‌های ماکرو برای عکاسی از زاویه نزدیک عالی هستند. البته گرچه این دوربین‌ها جایگزین‌های مناسبی برای لنزهای تله‌فوتو، که به شما اجازه می‌دهند تا در موقعیت ثابت بر روی سوژه موردنظرتان زوم کنید، نیستند؛ اما در مقایسه با آن‌ها ارزان‌تر بوده و برای استفاده در دستگاه‌های میان‌رده مناسب هستند.

سایر مشخصات گلکسی A51 هم کاملا شبیه گلکسی A50 و A50s خواهد بود. این هندست از یک نمایشگر ۶.۵ اینچی سوپر آمولد با یک هول پانچ مرکزی و حاشیه‌های نازک‌تر، یک چیپست هشت هسته‌ای اگزینوس 9611، رم ۴/۶ گیگابایتی، حافظه ۶۴/۱۲۸ گیگابایتی، یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۵ واتی بهره خواهد برد. گلکسی A51 همچنین با داشتن اندروید 10 بر روی خود، یکی از اولین اسمارتفون‌های غیرپرچمدار گلکسی خواهد بود که از جدیدترین نسخه اندروید، قبل از معرفی پرچمدار بعدی گلکسی S، استفاده می‌کند.

نوشته اسمارتفون گلکسی A51 سامسونگ تاییدیه FCC را دریافت کرد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.