اسمارت‌فون‌های سری سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ سه آپدیت اصلی اندروید را دریافت می‌کنند

شرکت سامسونگ در رویداد آنلاین Unpacked که دیروز برگزار شده بود، اعلام کرد که سه نسخه از سیستم‌عامل اندروید را برای دستگاه‌های پرچمدار خود که از تلفن‌های سری گلکسی S10 شروع می‌شوند، منتشر خواهد کرد.

این خبر اسمارت‌فون‌های سری S10 و نوت 10 را نیز شامل می‌شود. هم‌چنین، ما اطمینان داریم که عرضه سه آپدیت اندروید برای هندست‌های سری نوت 20 و تلفن‌های تاشو سامسونگ هم قطعی است. در نتیجه، از لحاظ تئوری می‌توان گفت که این موضوع درباره تبلت‌های جدید گلکسی تب اس 7 و اس 7 پلاس نیز صدق خواهد کرد.

با توجه به این موضوع، می‌توان نتیجه گرفت که تلفن‌های سری سامسونگ گلکسی نوت 20 آپدیت سه نسخه از اندروید (شامل اندروید 11، 12 و 13) را دریافت می‌کنند. برخی از افراد این خبر را به معنای ارایه آپدیت‌های سه‌ ساله می‌دانند، اما درباره این موضوع هیچ حرفی به میان نیاورده است. با توجه به این که نسخه بتا اندروید 11 منتشر شده و گوگل نیز به‌زودی نسخه پایدار آن را عرضه می‌کند، به نظر می‌رسد که زمان دقیق برای پشتیبانی سامسونگ از این تلفن‌ها به دو سال و چند ماه می‌رسد. به عبارتی ساده‌تر، این تئوری تا زمانی به واقعیت تبدیل می‌شود که سامسونگ آپدیت اندروید 13 را طبق برنامه‌های قبلی خود منتشر کند.

نوشته اسمارت‌فون‌های سری سامسونگ گلکسی نوت 20 سه آپدیت اصلی اندروید را دریافت می‌کنند اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.