اسمارت‌فون آنر ۹X تائیدیه ۳C کشور چین را دریافت کرد

هر ساله آنر سری شماره‌گذاری شده با حرف X خود را عرضه می‌کند و امسال نیز کمپانی احتمالا بسیار زودتر از موعد معمول از هندست جدید خود رونمایی خواهد کرد.

اسمار‌ت‌فون آنر 9X تائیدیه 3C (گواهی‌نامه اجباری کشور چین) را دریافت نموده است. این تائیدیه به‌طور معمول از عرضه قریب‌الوقوع یک اسمارت‌فون حکایت دارد. فهرست مذکور در شبکه اجتماعی توئیتر منتشر شده و تنها به اطلاعات محدودی اشاره می‌کند. بر این اساس آنر 9X به‌همراه یک شارژر 10 واتی عرضه می‌شود که اگرچه کاملا سریع نیست؛ اما کماکان کندترین آداپتور شارژ موجود در بازار نیز به‌شمار نمی‌رود.

سری شماره‌گذاری شده با حرف X آنر اساسا گوشی‌های پرچم‌دار رده‌پایین این برند محسوب می‌شوند. با این‌حال آنر به‌طور معمول هندست‌های این سری را در فصل پاییز عرضه می‌کند (آنر 8X در اکتبر سال 2018 معرفی شد). این‌بار به‌نظر می‌رسد که آنر قصد دارد این هندست را زودتر از موعد مقرر عرضه نماید. این تصمیم احتمالا از گسترش طیف پرچم‌داران بسیار مقرون‌به‌صرفه تولید شده توسط برندهایی نظیر ردمی و Realme ناشی شده است. هر 2 برند مذکور، گوشی‌هایی بسیار مقرون‌به‌صرفه با دوربین‌های 48 مگاپیکسلی، نمایشگرهای غول‌پیکر و طراحی جذاب را روانه بازار کردند.

آنر 8X مجهز به یک نمایشگر 6.5 اینچی، دوربین 20 مگاپیکسلی با حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی، 6 گیگابایت رم و پردازنده کایرین 710 است. همچنین انرژی موردنیاز دستگاه از طریق یک باتری 3750 میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود.

انتظار می‌رود که آنر 9X نیز از مشخصاتی کم‌وبیش مشابه برخوردار باشد. بر اساس گمانه‌زنی‌ها مدل پایه این هندست مجهز به پردازنده کایرین 710 و رم 6 گیگابایتی خواهد بود. با این‌حال با توجه به افزایش رقابت در این رده قیمتی و عرضه گوشی‌های سایر برندهای چینی، چندان تعجب‌آور نیست که ببینیم آنر از شگرد متفاوتی نظیر ارتقاء میزان حافظه پایه یا حتی افزایش اندازه نمایشگر دستگاه بهره گیرد.

نوشته اسمارت‌فون آنر 9X تائیدیه 3C کشور چین را دریافت کرد اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.