اسمارت‌فون اوپو K3 با دوربین سلفی پاپ‌آپ موسوم به شارک فین عرضه می‌شود

اوپو مشغول آماده‌سازی اسمارت‌فون میان‌رده جدید خود برای عرضه در آینده‌ای نزدیک است و امروز فهرست مشخصات کامل این هندست از طریق شبکه اجتماعی توئیتر منتشر شد.

این گوشی میان‌رده اوپو K3 نام دارد و از یک دوربین سلفی پاپ‌آپ با شکل و مکانیزم عملکرد مشابه با نمونه موجود در سری رنو با نام مستعار شارک فین بهره خواهد برد. این دوربین از حسگری با رزولوشن 16 مگاپیکسل استفاده می‌کند و پیکره‌بندی دوربین پشتی دوگانه نیز از حسگر اصلی 16 مگاپیکسلی و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد.

دوربین سلفی پاپ‌آپ اوپو رنو

بر اساس اظهارات مطرح شده، اوپو K3 مجهز به یک نمایشگر لمسی 6.5 اینچی آمولد با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل و نسل جدیدی از اسکنر اثرانگشت اپتیکی یکپارچه با نمایشگر خواهد بود. توان پردازشی گوشی توسط تراشه اسنپ‌دراگون 710 ساخت کوالکام تامین می‌شود. حافظه‌داخلی 128 گیگابایتی به‌همراه 6 یا 8 گیگابایت رم سایر مشخصات این هندست را تشکیل می‌دهند.

گوشی از ساختار پلاستیکی، یک درگاه USB-C، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و یک باتری 3700 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 20 واتی VOOC 3.0 برخوردار است. ابعاد اوپو K3 معادل با 161.2 در 76 در 9.4 میلی‌متر است و وزنی برابر با 191 گرم دارد.

از آن‌جا که در حال حاضر این اطلاعات صرفا شایعات تاییدنشده‌ای هستند؛ لذا بدیهی است که در صحت‌وسقم آن‌ها تردیدهایی وجود دارد. در آینده نزدیک جزئیات بیش‌تری پیرامون اوپو K3 منتشر می‌شود و کاربران احتمالا شاهد انتشار تصاویری از این هندست خواهند بود.

نوشته اسمارت‌فون اوپو K3 با دوربین سلفی پاپ‌آپ موسوم به شارک فین عرضه می‌شود اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.