اسمارت‌فون جدید سامسونگ گلکسی M01 Core همان گلکسی A01 Core است!

سامسونگ در اواسط سال 2019 گروه جدیدی از تلفن‌های هوشمند میان‌رده سری گلکسی A و گلکسی M را معرفی کرد. در این میان به نظر می‌رسد که سامسونگ در روند نامگذاری تلفن‌های جدید خود تجدید نظر کرده است، چرا که با توجه به اطلاعات دریافت شده از سرویس پشتیبانی گوگل، اسمارت‌فون گلکسی M01 Core به عنوان یک تلفن جدید شناخته نمی‌شود. به عبارتی دیگر، این گوشی همان مدل گلکسی A01 Core بوده که فقط نام آن تغییر کرده است.

با وجود این که گلکسی M01 Core با شماره مدل SM-M013F شناخته می‌شود، اما نام a01core در بانک اطلاعاتی گوگل به ثبت رسیده است. مدل M01 Core فقط با یک نام جدید برای عرضه در بازارهای مختلف معرفی می‌شود. البته، این گوشی فعلا هیچ نام رسمی ندارد و باید منتظر ماند تا از نام رسمی آن مطلع شد.

گلکسی M01 Core

در بخش مشخصات فنی این تلفن نیز انتظار می‌رود که یک پنل TFT با اندازه 5.14 اینچ در بدنه تعبیه شود که هیچ شکافی در آن وجود ندارد. با توجه به ماهیت اقتصادی تلفن، احتمال می‌رود که در قسمت بالا و پایین هم حاشیه‌هایی وجود داشته باشند. تراشه MT6739WW شرکت مدیاتک به همراه 1 گیگابایت رم وظیفه پردازش اطلاعات را بر عهده دارد. با توجه به تصاویری که قبلا فاش شده‌اند، فقط یک دوربین اصلی در پشت تلفن و یک دوربین سلفی در جلوی اسمارت‌فون جدید کره‌ای‌ها قرار گرفته است. به نظر می‌رسد که قاب پشتی تلفن نیز برای تعویض باتری و قرار دادن سیم‌کارت قابلیت جدا شدن را داشته باشد. چرا که استفاده از این نوع طراحی‌ها در اسمارت‌فون‌های اقتصادی بعید به نظر نمی‌رسد.

در مورد قیمت گلکسی M01 Core نیز می‌توان گفت با توجه به این که مدل‌های گلکسی A01 و گلکسی M01 با قیمت حدود 100 دلار معرفی شده‌اند، انتظار می‌رود که قیمت مدل‌های Core این دو هندست پایین‌تر از مدل اصلی باشد.

نوشته اسمارت‌فون جدید سامسونگ گلکسی M01 Core همان گلکسی A01 Core است! اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.