اسمارت‌فون ردمی K30 با قابلیت پشتیبانی از شبکه ۵G و نمایشگر حفره‌دار به‌زودی عرضه می‌شود

ردمی؛ برند فرعی کمپانی شیائومی پیش‌تر و در ماه مه از هندست‌های سری K20 رونمایی کرد. امروز کمپانی اعلام کرد که با عرضه هندست‌های سری K30 در روز 10 دسامبر، اعضای جدیدی به این خانواده اضافه خواهند شد.

این اطلاعات از طریق Lu Weibing؛ معاون ارشد و مدیرکل ردمی اعلام شد. وی برای اعلام این خبر به شبکه اجتماعی Weibo مراجعه کرد. بر این اساس، هندست‌های سری K30 از اتصال 5G دو حالته پشتیبانی خواهند کرد؛ مشخصه‌ای که برای نخستین بار در اسمارت‌فون‌های ردمی مشاهده می‌شود.

همچنین پست منتشر شده در Weibo دربردارنده پوستری است که اسمارت‌فون ردمی K30 را به‌همراه نمایشگری با حواشی باریک در 3 طرف و یک حفره بیضی‌شکل در گوشه فوقانی سمت راست نمایش می‌دهد. این حفره از دوربین سلفی دوگانه گوشی میزبانی می‌کند. اکنون برای نخستین بار شاهد به‌کارگیری دوربین سلفی دوگانه توسط تولیدکننده چینی تلفن‌همراه هستیم.

با بررسی دقیق‌تر می‌توان دریافت که دستگاه دارای قطعه گوشی بسیار عریضی است؛ پدیده‌ای که از احتمال افزایش 2 برابری تعداد اسپیکرها جهت دستیابی به صدای استریو حکایت دارد.

تا کنون جزئیات محدودی در خصوص اسمارت‌فون ردمی K30 اعلام شده است؛ اما شایعات نشان می‌دهند که این هندست به‌همراه یک تراشه اسنپ‌دراگون سری 7xx کوالکام عرضه خواهد شد. تصاویر زنده اخیرا لو رفته از این اسمارت‌فون نشان می‌دهند که گوشی از یک نمایشگر 120 هرتزی بهره خواهد برد. بعلاوه تائیدیه 3C دستگاه تائید می‌کند که ردمی K30 با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 30 واتی روانه بازار خواهد شد.

طی روزهای آینده احتمالا جزئیات بیش‌تری پیرامون سری ردمی K30 منتشر خواهد شد.

نوشته اسمارت‌فون ردمی K30 با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G و نمایشگر حفره‌دار به‌زودی عرضه می‌شود اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.