اسمارت‌فون رول‌شونده ال‌جی در راه است

اسمارتفون رولی ال‌جی

چند ماه پیش شرکت ال‌جی یک پتنت مربوط به اسمارتفون رول‌شونده دارای قلم هوشمند را ثبت کرده بود. اکنون به نظر می‌رسد که این پتنت زودتر از چیزی که فکر می‌کردیم به یک محصول تجاری تبدیل شده است. شرکت ال‌جی در آوریل سال جاری پتنت خود را با نام تجاری LG Rolling در اداره مالکیت معنوی کره‌جنوبی به ثبت رسانده است.

هم‌چنین، کره‌ای‌ها چندین نام تجاری مربوط به اسمارتفون رولی خود را در اداره مالکیت معنوی اتحادیه اروپا (EUIPO) ثبت کرده‌اند که شباهت زیادی به نام تلفن‌های هوشمند رولی دارند. نام‌هایی مانند The Roll، Bi-Roll، Dual Roll، E Roll، Singature R، R Screen، R Canvas، Roll Canvas و Rotolo برخی از اسامی مربوط به تلفن رولی ال‌جی هستند که به همراه نشان تجاری LG Rolling در کره‌جنوبی ثبت شده‌اند.

کره‌ای‌ها این دستگاه را در طبقه‌بندی شماره 9 قرار داده‌اند. این طبقه‌بندی شامل دستگاه‌هایی مانند تلفن‌های هوشمند، تلویزیون‌های LED، نمایشگر‌ها و دستگاه‌های پوشیدنی هوشمند می‌شود. باتوجه به این موضوع که شرکت ال‌جی به تازگی تلویزیون‌های خمیده خود را وارد بازار کرده است، باید زمان زیادی را نیز صرف تولید تلفن‌های هوشمند رولی کند.

نوشته اسمارت‌فون رول‌شونده ال‌جی در راه است اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.