اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی A10s با دوربین دوگانه در وب‌سایت FCC رویت شد

سامسونگ پیش‌تر و در ماه فوریه امسال، اسمارت‌فون گلکسی A10 را به بازار عرضه کرد و به‌دنبال آن طی هفته گذشته از گوشی گلکسی A10e رونمایی شد. اکنون به‌نظر می‌رسد که دستگاه سوم موسوم به گلکسی A10s نیز در آینده نزدیک به این اسمارت‌فون‌ها ملحق خواهد شد.

اسمارت‌فون سامسونگ با شماره مدل SM-A107F ظاهرا گلکسی A10s نام دارد و رویت این هندست در وب‌سایت FCC از عرضه قریب‌الوقوع آن حکایت دارد.  بر اساس اطلاعات فهرست FCC، این اسمارت‌فون مجهز به یک باتری 3900 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. بعلاوه فهرست مذکور دربردارنده تصویری شماتیک از این هندست است که پیکره‌بندی دوربین دوگانه، یک فلاش LED و اسکنر اثرانگشت در پشت دستگاه را نمایش می‌دهد.

بعلاوه در قسمت تحتانی این اسمارت‌فون و سمت راست درگاه USB، جک صوتی هدفون به چشم می‌خورد. طول، پهنا و اندازه قطری گوشی SM-A107F به‌ترتیب معادل با 157، 75.8 و 174.3 میلی‌متر است. طول قطری دستگاه معادل با 6.86 اینچ است که مسلما تمامی این فضا به نمایشگر دستگاه اختصاص نخواهد یافت.

برای مقایسه جالب است بدانید که گلکسی A10 دارای نمایشگر 6.2 اینچی، دوربین پشتی منفرد 13 مگاپیکسلی و یک باتری 3400 میلی‌آمپرساعتی بوده و فاقد اسکنر اثرانگشت مشابه با نمونه موجود در گلکسی A10s است. توان پردازشی گلکسی A10 از طریق تراشه اگزینوس 7884 تامین می‌شود و بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که آیا گلکسی A10s نیز با همین تراشه عرضه شده یا از نمونه‌ای قدرتمندتر بهره خواهد برد.

نوشته اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی A10s با دوربین دوگانه در وب‌سایت FCC رویت شد اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.