اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی A20s در TENAA رویت شد

سامسونگ با عرضه چندین مدل به‌روزرسانی شده سری گلکسی A و گلکسی M با پسوند s مشغول به‌راه انداختن موجی دیگر در بازار هندست‌های پایین‌رده است. جدیدترین نمونه این دستگاه‌ها، گلکسی A20s نام دارد و اخیرا تائیدیه مربوط به آژانس TENAA در چین را دریافت نموده است. دستگاه با شماره مدل SM-A2070 به‌همراه یک نمایشگر 6.49 اینچی Infinity-V با ناچ قطره‌ای شکل جهت استقرار دوربین سلفی عرضه می‌شود. اسمارت‌فون آینده A20s از جنبه ظاهری دارای شباهت بسیار زیادی با گلکسی M30 است؛ هندستی که پیش‌تر و در ماه مارس روانه بازار شد.

تصاویر سامسونگ گلکسی A20s

 پنل پشتی گوشی از پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه همراه با اسکنر اثرانگشت و یک فلاش LED میزبانی می‌کند. همچنین فهرست TENAA نشان می‌دهد که باتری هندست از ظرفیت 4000 میلی‌آمپرساعتی برخوردار خواهد بود. ابعاد گلکسی A20s نیز معادل 163.31 در 77.52 در 7.99 میلی‌متر است. ظرفیت 4000 میلی‌آمپرساعتی باتری یکی دیگر از مشخصات کلیدی مورد اشاره در فهرست به‌شمار می‌رود.

سامسونگ گلکسی M30

بعلاوه این گوشی از اتصال 2 سیم‌کارت پشتیبانی نموده و سیستم‌عامل اندروید پای همراه با رابط کاربری One UI سامسونگ را اجرا خواهد کرد. با توجه به تصاویر ثبت شده از دستگاه، می‌توان متوجه شد که دکمه پاور در سمت راست دستگاه قرار دارد؛ در حالی‌که کلیدهای تنظیم میزان بلندی صدا در سمت چپ بدنه گوشی مستقر می‌شوند.

همچنین گلکسی A20s اخیرا تاییدیه‌های مربوط به وای‌فای و بلوتوث را نیز دریافت کرد و این پدیده بدان معناست که تا عرضه هندست فوق، زمان چندانی باقی نمانده است.

نوشته اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی A20s در TENAA رویت شد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.