اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی A9 پرو رسما معرفی شد

سال گذشته کمپانی سامسونگ از اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی A9 2018 رسما رونمایی کرد. این هندست نخستین اسمارت‌فون کمپانی با پیکره‌بندی دوربین چهارگانه به‌شمار می‌رفت. گلکسی A9 2018 به‌عنوان عضوی از سری گلکسی A سامسونگ با بهره‌گیری از نمایشگر لبه‌به‌لبه از طراحی کاملا مناسبی برخوردار بود؛ اگرچه در بخش‌های فوقانی و تحتانی این نمایشگر حواشی نسبتا باریکی به چشم می‌خورد.

اخیرا سامسونگ برخی اشکالات احتمالی این هندست را برطرف نموده و در کشور کره از اسمارت‌فون گلکسی A9 پرو با حواشی باریک‌تر رسما رونمایی کرده است. بعلاوه این گوشی از یک نمایشگر حفره‌دار استفاده می‌کند و این موضوع احتمالا تصویری کلی از پرچم‌دار آینده گلکسی S10 را پیش روی کاربران قرار خواهد داد. بر اساس تصاویر لو رفته انتظار می‌رود این هندست با الگوی طراحی مشابهی روانه بازار شود.

سامسونگ به پردازنده موجود در گلکسی A9 پرو هیچ‌گونه اشاره‌ای نکرده است؛ اما فهرست سایر مشخصات گوشی در وب‌سایت شرکت منتشر شده است. بر این اساس گلکسی A9 پرو با 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه‌داخلی، باتری 3400 میلی‌آمپرساعتی و پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه عرضه خواهد شد. ماژول دوربین پشتی شامل دوربین اصلی 24 مگاپیکسلی، دوربین زوم 10 مگاپیکسلی و یک حسگر 5 مگاپیکسلی خواهد بود.

بر اساس پیش‌بینی‌ها این هندست با برچسب قیمتی حدودا 535 دلاری به فروش می‌رسد که در واقع با توجه به برخی مشخصات دستگاه کاملا مقرون‌به‌صرفه خواهد بود. اما متاسفانه اکنون به‌نظر می‌رسد که این اسمارت‌فون تنها در کشور کره ارایه خواهد شد و به احتمال عرضه آن در سایر بازارهای سراسر جهان هیچ اشاره‌ای نشده است.

نوشته اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی A9 پرو رسما معرفی شد اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.