اسمارت‌فون لنوو K10 پلاس با تراشه اسنپ‌دراگون ۶۳۲ و دوربین پشتی سه‌گانه معرفی شد

کمپانی لنوو در اوایل ماه جاری از اسمارتفون K10 نوت رونمایی کرد و اکنون شاهد معرفی هندست دیگری از سری K با نام K10 پلاس هستیم.

لنوو K10 پلاس از یک نمایشگر حدودا 6.22 اینچی با رزولوشن اچ‌دی پلاس و ناچ قطره‌ای شکل در بخش فوقانی بهره می‌گیرد. این ناچ از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی گوشی میزبانی می‌کند. در قسمت پشتی دستگاه نیز شاهد به‌کارگیری اسکنر اثرانگشت به‌همراه پیکره بندی دوربین سه‌گانه در گوشه فوقانی سمت چپ هستیم. پیکره‌بندی دوربین از حسگر اصلی 13 مگاپیکسلی، دوربین فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و یک حسگر تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی تشکیل شده است.

تراشه اسنپ‌دراگون 632 به‌همراه 4 گیگابایت حافظه رم، مشخصات داخلی لنوو K10 پلاس را تشکیل می‌دهند. این اسمارت‌فون با سیستم‌عامل اندروید پای، رابط کاربری ZUI 11 و 64 گیگابایت حافظه‌داخلی روانه بازار می‌شود. با این‌حال هندست فوق مجهز به درگاه اختصاصی کارت حافظه میکرو اس‌دی است و به لطف برخورداری از این مشخصه امکان ارتقا فضای ذخیره‌سازی تا سقف 2 ترابایت وجود دارد.

لنوو K10 پلاس در رنگ‌های مشکی و بنفش سایه‌دار عرضه شده و از یک باتری 4050 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع بهره خواهد برد. قیمت‌گذاری این هندست معادل 10999 روپیه (155 دلار/ 140 یورو) بوده و فروش آن در هندوستان از روز 30 سپتامبر و از طریق فروشگاه Flipkart آغاز خواهد شد.

نوشته اسمارت‌فون لنوو K10 پلاس با تراشه اسنپ‌دراگون 632 و دوربین پشتی سه‌گانه معرفی شد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.