اسمارت‌فون پایین‌رده آنر ۸S رسما معرفی شد

آنر؛ برند فرعی شرکت هواوی از جدیدترین محصول اقتصادی خود با نام آنر 8S رسما رونمایی کرد. به لطف اطلاعات لو رفته در 2 هفته گذشته، تصاویری از این دستگاه منتشر شد و اکنون نیز ظاهرا مشخصات گوشی هیچ‌گونه تغییری نکرده است. قسمت پشتی هندست با ساختار دوگانه منحصربه‌فرد از جنس پلاستیک ساخته شده است.

آنر 8S از یک پنل 5.71 اینچی LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس، ناچ قطره‌ای شکل و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی بهره می‌گیرد. در غیاب اسکنر اثرانگشت، دوربین جلویی تنها توسط روش احرازهویت بیومتریکی به‌کار گرفته خواهد شد. در قسمت پشتی گوشی نیز دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8، فوکوس خودکار فازی و فلاش LED منفرد به چشم می‌خورد.

تراشه هلیو A22 مدیاتک به‌همراه 2 گیگابایت رم قدرت پردازشی آنر 8S را تامین می‌کنند. بعلاوه هندست از 32 گیگابایت حافظه‌داخلی با قابلیت ارتقاء برخوردار است. به لطف استفاده از باتری 3020 میلی‌آمپرساعتی، دستگاه بایستی شارژدهی باتری مناسبی را در اختیار کاربران قرار دهد. اما همان‌طور که برای محصولات عرضه شده در این طیف قیمتی انتظار می‌رفت؛ آنر 8S برای شارژ و تبادل داده به درگاه میکرو USB متکی خواهد بود. جک 3.5 میلی‌متری هدفون و قابلیت دریافت رادیو FM سایر مشخصات این هندست را تشکیل می‌دهند.

آنر 8S در رنگ‌های طلایی، مشکی و آبی

آنر 8S با سیستم‌عامل اندروید پای و رابط کاربری EMUI 9 روانه بازار خواهد شد. در حال حاضر فروش این هندست در روسیه آغاز شده است و ظرف هفته‌های آینده نیز بایستی شاهد عرضه آن در بازارهای بیش‌تری باشیم. کاربران می‌توانند آنر 8S را در رنگ‌های مشکی، آبی یا طلایی و با قیمت‌گذاری 8490 روبل (معادل 130 دلار/ 120 یورو) خریداری نمایند.

نوشته اسمارت‌فون پایین‌رده آنر 8S رسما معرفی شد اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.