اسمارت‌فون ۱۵۰۰ دلاری پاناسونیک نماد یک تانک واقعی!

 

panasonic-fz-n1

پاناسونیک با یک اسمارت‌فون دیوانه کننده به نمایشگاه MWC آمد. این گوشی با قیمت 1500 دلاری خود نه در زمینه سخت‌افزار و نه در حد یک ابر رایانه است و ظاهر دلچسب و ظریفی ندارد، پس چرا پاناسونیک FZ-N1 اینقدر گران است؟ دلیلش یک چیز است، بدنه‌ای مقاوم که از آن یک تانک واقعی و فنا ناپذیر ساخته است.

از جمله مشخصات این اسمارت‌فون می‌توان به نمایشگر 4.7 اینچی با رزولوشن اچ‌دی، پردازنده اسنپدراگون چهار هسته‌ای با فرکانس 2.3 گیگاهرتز، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه‌داخلی، وای‌فای، NFC و بلندگوهای دوگانه استریو اشاره کرد، پاناسونیک FZ-N1 در دو نسخه اندروید 5.1 و ویندوز عرضه می‌شود. پاناسونیک اطلاعات خاصی را از باتری این اسمارت‌فون بیان نکرده و تنها می‌دانیم از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند و قابل تعویض است. در رابطه با میزان شارژدهی پاناسونیک اعلام کرده این اسمارت‌فون توانایی شارژدهی مداوم 8 ساعته را داراست . پاناسونیک FZ-N1 مجهز به اسکنر لیزری است که می‌تواند بارکد محصولات را اسکن کند.

پاناسونیک FZ-N1 توانسته دو گواهی IP65 و IP67 را دریافت کند، و هم‌چنین 2000 سقوط مکرر را تحمل کند. نزدیک‌ترین اسمارت‌فون به محصول پاناسونیک FZ-N1 اسمارت‌فون ساخته CAT‌ یعنی S50C است که بسیار ارزان‌تر و خوش استیل‌تر است. این دستگاه در تابستان آینده عرضه می‌شود.

نوشته اسمارت‌فون 1500 دلاری پاناسونیک نماد یک تانک واقعی! اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.