اسمارت‌واچ Hybrid HR فسیل با باتری شگفت‌انگیز معرفی شد

اسمارت‌واچ هیبریدی جدید فسیل

بدون شک شرکت آمریکایی فسیل مهم‌ترین و بزرگترین شریک تجاری گوگل در زمینه سیستم عامل Wear OS است. با توجه به اقبال کاربران نسبت به ساعت‌های هوشمند با طراحی کلاسیک، این شرکت به تازگی از یک اسمارت‌واچ جدید هیبریدی رونمایی کرده است. این محصول جدید با نام Hybrid HR معرفی شده و در واقع جدیدترین محصول از خانواده Gen 5 شرکت است. همانطور که گفته شد، مشخصه اصلی سری محصولات Gen 5 ترکیب زیبایی یک ساعت کلاسیک و قابلیت‌های یک اسمارت‌واچ است.

اسمارت‌واچ هیبریدی جدید فسیل

در خصوص ویژگی‌های اسمارت‌واچ هیبریدی جدید فسیل نمی‌توان به موارد زیادی اشاره کرد؛ به عبارت دیگر، با توجه به ارزان بودن این محصول، لیست قابلیت‌های ناموجود در این گجت بسیار بلندتر از ویژگی‌های موجود است. شاید مهم‌ترین قابلیت Hybrid HR را باید اندازه‌گیری ضربان قلب بدانیم، اما از طرف دیگر خبری از اسپیکر، میکروفون، GPS و حتی پشتیبانی NFC از گوگل پی نیست. به نظر می‌رسد Wear OS به فناوری جدیدی مجهز شده است که مصرف باتری را به شدت کاهش می‌دهد؛ به گونه‌ای که  Hybrid HR می‌تواند با یک بار شارژ کردن تا دو هفته بی‌نیاز از شارژ مجدد به فعالیت خود ادامه دهد.

اسمارت‌واچ هیبریدی جدید فسیل

اسمارت‌واچ هیبریدی جدید فسیل مجهز به بیشتر ویژگی‌های مربوط به پیگیری فعالیت‌های کاربر شده است و می‌تواند با اتصال به هندست‌های اندرویدی یا iOS، تمامی نوتیفیکیشن‌های دستگاه را نمایش دهد. Hybrid HR کاملا در برابر آب مقاوم بوده و تا عمق سه متری به فعالیت خود ادامه می‌دهد. قابلیت کنترل موسیقی و نمایش مناطق زمانی مختلف از جمله دیگر ویژگی‌های این گجت هوشمند است.

همانطور که اطلاع دارید، ساعت‌هایی با طراحی کلاسیک دارای صفحه نمایش همیشه روشن هستند و ساعت هوشمند جدید فسیل نیز از این قاعده مستثنی نبوده و همیشه اطلاعات مورد نیاز کاربر را نمایش می‌دهد. شرکت فسیل ادعا کرده است که محصول جدید خود بهترین ویژگی‌های دیجیتال را با طراحی زیبای کلاسیک ترکیب کرده و برای این ترکیب قیمت نه چندان بالای 195 دلاری را در نظر گرفته است.

نوشته اسمارت‌واچ Hybrid HR فسیل با باتری شگفت‌انگیز معرفی شد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.