اسمارت فون جدید موتورولا با ویژگی‌های جدید در راه است

موتورولا اسمارت فون جدید موتورولا با ویژگی‌های جدید در راه است

با وجود آن‌که شرکت موتورولا در اوایل این ماه، موتو Z3 پلی را عرضه کرد، اما ظاهرا یک خبر ویژه جدید نیز برای مشتریان و کاربران خود دارد. این شرکت تیزر تبلیغاتی جدیدی در یوتیوب منتشر کرد و این ویدئو برچسب اتفاقات مهمی را در تاریخ دوم آگوست دارد.

مرکز اصلی این شرکت در شیکاگو در دوم آگوست از گوشی جدیدی در ساعت ۲ بعدازظهر رونمایی خواهد کرد. توضیحات تیزر به‌صورت زیر نوشته شده است:

منتظر اتفاق مهم در دوم آگوست باشید و در تقویم خود این تاریخ را علامت بزنید. رونمایی بزرگی در مرکز موتورولا در شیکاگو خواهیم داشت. به آینده جدید ارتباط، پخش ویدئو، دانلود، چت تصویری و چیزهای تازه دیگر سلام کنید. آیا آماده این اتفاق بزرگ هستید؟

موتورولا هیچ نشانه و سرنخی برای این محصول جدید خود نداده است و در حقیقت آن را در پرده‌ای از ابهام و هیجان نگه داشته؛ اما دو نامزد مهم این شرکت برای محصول جدید، موتو Z3 و موتورولا وان پاور هستند. در سال جاری، این دو گوشی از انتظارات مهم عرضه شدن، برای این شرکت به‌حساب می‌روند. موتورولا وان پاور تقریبا پیشینه‌ای در این شرکت ندارد، اما موتو Z3 در ادامه و تولید جدید موتو Z2 خواهد بود.

تقریبا یک ماه دیگر باید صبر کرد تا این اتفاق بزرگ را دید، اما قطعا با توجه به سوابق، این شرکت تولیدی متفاوتی خواهد داشت.

نوشته اسمارت فون جدید موتورولا با ویژگی‌های جدید در راه است اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.