اضافه شدن بخش‌های جدید به کال آف دیوتی موبایل به مناسبت سالگرد این بازی

Call of Duty Mobile در بخشی از جشن سالگرد خود، حالت بازی جدیدی اضافه کرد. این بازی در چند به روزرسانی جدید، همچنان به محتوای سالگرد خود اضافه می‌کند. همانطور که در دیگر عناوین Call of Duty معمول است، استودیو Tencent Games چندین حالت بازی جدید را برای طرفداران اضافه کرد.
تاکنون این محتوا مورد استقبال طرفداران قرار گرفته است. از زمان عرضه اصلی Call of Duty Mobile، این بازی تقریباً 500 میلیون دانلود در سراسر جهان داشته. اخیراً، بازی در چین در دسترس قرار گرفت که به سرعت تعداد 50 میلیون نسخه به دانلودهای بازی اضافه شد. با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

حالت بازی جدید “Secondary Weapon”

چندین حالت جدید بازی به Call of Duty Mobile اضافه شد از جمله حالت جدیدی که بسیاری از طرفداران را به خود علاقه‌مند کرده است. حالت جدید بازی Secondary Weapon Game شبیه بازی مرگبار 5 به 5 استاندارد است، اما بازیکنان فقط به سلاح‌های ثانویه خود دسترسی دارند. این بدان معنی است که این یک درگیری است با اسلحه‌کمری، چاقو، تبر و هر سلاح ثانویه دیگری که در بازی وجود دارد. این یک فرصت عالی برای تمرین سلاح‌های کمتر استفاده شده در بازی است. استفاده این تسلیحات برای مواقعی بوده که مهمات اسلحه اصلی تمام می‌شود. همانطور که بازیکنان حرفه‌ای به جای خشاب زدن از اسلحه ثانویه استفاده می‌کنند.

نقشه جدید Call of Duty Mobile

اضافه شدن حالت 10 نفره

Call of Duty Mobile همچنین حالت جدید Capture and Hold را دریافت کرد. هر تیم یک پایگاه و پرجم دارد و باید بر سر یک پایگاه که در مرکز نقشه قرار دارد، بجنگد. بازیکنان در طول دو راند 4 دقیقه‌ای باید 3 پرچم دریافت کنند.
آخرین بخش الحاقی بازی مبارزه 10 به 10 در نقشه Rust است که طیف گسترده‌ای از حالت‌های بازی را ارائه می‌دهد. بازیکنان با هدف کشتن 150 نفر از تیم دشمن می‌جنگند. این یکی از بزرگترین حالت‌های این بازی است که طرفداران از آن به خوبی استقبال کرده‌اند.

بخش Anniversary بازی Call of Duty Mobile

 به Club خوش آمدید

وقتی از میدان مبارزه Call of Duty Mobile خسته شده‌اید، می‌توانید سری به Club بزنید. یک فضای اجتماعی که متشکل از بازی‌های کوچک، مأموریت‌های NPC و موارد دیگر است. هنگام گشت و گذار در منطقه جدید، می‌توانید یکی از چهار موسیقی ساخته شده را انتخاب و اجرا کنید. شما می‌توانید در قسمت Bar هنگام نوشیدن به تماشای تلوزیون بپردازید، مأموریت از شخصیت‌های NPC جدید دریافت کنید، یا به Anniversary Machine مراجعه کنید تا فرصت کسب جوایز ویژه را داشته باشید. در Club حتی موارد بیشتری برای کشف وجود دارد و با کمی وقت می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید. می‌توانید با بازی در بخش Multiplayer و Battle Royale بازی‌های کوچک Club سکه کسب کنید. با این سکه‌ها Anniversary Machine را به چرخش درآورید و امتیاز و جوایز خاصی دریافت کنید.

نقشه جدید Alcatraz

نقشه جدید Battle Royale

برای لذت بیشتر طرفداران Battle Royale نیز بازی Call of Duty Mobile یک نقشه اختصاصی ساخته است. نقشه جدید Alcatraz برای زمان محدودی به بازی اضافه شد. اولین بار در DLC Blackout در Call of Duty: Black Ops 4 شاهد نقشه Alcatraz بودیم. این نقشه بازیکنان را به مبارزه برای بقا در محیط زندان بدنام سانفرانسیسکو وادار می‌کند. Alcatraz نقشه کوچکتری نسبت به Isolated، نقشه اصلی Battle Royale بازی است، که تمرکز بیشتری بر درگیری‌های نزدیک دارد. با استراتژی‌های مختلف مانند پنهان شدن در طبقات بالایی ساختمان‌ها و حمله از بالا دشمنان خود را نابود کنید. سریع loot خود را جمع کنید و مراقب طبقات پایین‌تر باشید.

با دقت بازی کنید و جوایزی مانند پوسته‌های نادر و جدید برای تسلیحات خود باز کنید.

نقشه King

نقشه جدید King برای دوئل 1v1

نقشه خاص بازی Modern Warfare اکنون به Call of Duty Mobile اضافه می‌شود. می‌توانید با تکیه به کار تیمی به صورت 2 به 2 یا مهارت شخصی خود به صورت 1 به 1 مبارزه کنید. آیا مستقیماً از سکوی مرکزی به سمت دشمن می‌روید یا تونل کناری را برای یک حمله سریع در پیش خواهید گرفت؟ هر مسیری که انتخاب کنید این نقشه نیازمند یک استراتژی دقیق است.

حالت Attack of The UNDEAD

حذف برخی از حالت‌های Call of Duty Mobile

متأسفانه چندین حالت بازی باید حذف شوند، تا فضای کافی برای ویژگی‌های جدید باز شود. حالات Pumpkin Confirmed ،Halloween Standoff و Attack of the Undead با وجود محبوبیت فراوان حذف شده‌‌‌اند. بسیاری از بازیکنان امیدوارند که این حالت‌های بازی در رویدادهای آینده دوباره به بازی اضافه شوند.
به خاطر داشته باشید که Undead Fog و Hardcore Collection برای چند روز دیگر در دسترس هستند. این حالت‌های بازی هنوز هم برای زمان کوتاهی قبل از جایگزین شدن قابل استفاده خواهند بود.

نوشته اضافه شدن بخش‌های جدید به کال آف دیوتی موبایل به مناسبت سالگرد این بازی اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.