اطلاعاتی در رابطه با ال‌جی W3؛ ساعت هوشمندی که از مراسم گوگل جا ماند!

 

androidwearlggwatch

روز گذشته روز پرکاری برای گوگل بود. آن‌ها دو تلفن هوشمند جدید با نام‌های نکسوس 5X ساخت ال‌جی و نکسوس 6P ساخت کمپانی هوآوی را معرفی کردند که هر دو علاوه بر مشخصات سخت‌افزاری بسیار خوبشان، از جدیدترین نسخه سیستم‌عامل اندروید یعنی اندروید 6.0 مارشمالو بهره می‌برند. گوگل همچنین یک تبلت قدرتمند نیز به‌نام Pixel C معرفی کرد که می‌تواند رقیبی جدی برای تبلت‌های حرفه‌ای اپل و مایکروسافت باشد. گوگل در این مراسم اعلام کرد که دستی به‌ سر و گوش کروم‌کست‌هایش نیز کشیده و طراحی و سخت‌افزار آن‌ها را بهبود داده است. اما جای یک محصول پوشیدنی مجهز به سیستم‌عامل اندروید Wear در این مراسم خالی بود. برخی فکر می‌کردند ممکن است در مراسم روز گذشته یک ساعت نکسوسی هم معرفی شود که متاسفانه این‌طور نشد.

اما خبرهایی که امروز منتشر شده حاکی از آن است که گوگل چندان هم برای مراسم روز گذشته گجت‌های پوشیدنی را فراموش نکرده بود و اتفاقا قصد معرفی یک ساعت‌هوشمند جدید را نیز داشته است که بنا به دلایلی این ساعت رونمایی نشد. ساعت هوشمندی که از آن صحبت می‌کنیم جدیدترین محصول پوشیدنی ال‌جی یعنی LG W3 است که گویا از مراسم گوگل جا ماند! اما به‌طور اتفاقی برخی مشخصات این ساعت هوشمند توسط برگزارکنندگان مراسم گوگل و در قالب تصویری که در ادامه می‌بینید به بیرون درز پیدا کرده است. در این مشخصات ذکر شده که ساعت مذکور یک نسخه سلولار بوده که برای اولین‌بار بین ساعت‌های هوشمند مجهز به اندروید ور، قابلیت پشتیبانی از سیم‌کارت را نیز دارد. این یعنی کاربر برای استفاده از ساعت مجبور نیست حتما یک تلفن‌هوشمند نیز همراه خود داشته باشد. در طول مراسم دیروز گوگل به‌صورت مختصر اشاره‌ای به اندروید ور نیز داشت اما هیچ صحبتی از ساعت هوشمند ال‌جی W3 نشد. حالا اما این اطلاعات جدید ثابت می‌کند که چنین گجتی وجود دارد و دیر یا زود معرفی خواهد شد.

lg-w3

البته باید اشاره کرد که خود کمپانی ال‌جی طی هفته آینده یک مراسم جداگانه برگزار خواهد کرد که هنوز مشخص نیست چه محصولات یا سرویس‌های جدیدی معرفی خواهند شد. از طرفی، مدتی قبل خبرهایی شنیده بودیم مبنی بر اینکه ال‌جی در حال کار بر روی یک ساعت‌ هوشمند جدید است که تا آخر ماه سپتامبر رونمایی خواهد شد. حالا با خبرهایی که امروز منتشر شد، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این ساعت جدید نه تا یک ماه دیگر، بلکه تا چند روز آینده و در مراسم روز اول ماه اکتبر معرفی شود.

نوشته اطلاعاتی در رابطه با ال‌جی W3؛ ساعت هوشمندی که از مراسم گوگل جا ماند! اولین بار در -آی‌تی‌رسان پدیدار شد.