اطلاعات مربوط به نمایشگر تلفن‌های سری سامسونگ گلکسی نوت ۲۰ منتشر شد

گلکسی نوت 20

راس یانگ، بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت زنجیره تامین صفحه‌نمایش‌ها، اطلاعاتی در رابطه با نمایشگر اسمارت‌فون‌های پرچمدار سری سامسونگ گلکسی نوت 20 را منتشر کرد. جالب اینجاست که این شخص هیچ توییتی درباره گلکسی فولد 2 منتشر نکرده و مستقیما به سراغ پرچمداران سری نوت رفته است. در ابتدای مطلب باید بگوییم که تلفن‌های جدید نوت دارای مدل الترا نخواهند بود.

برترین عضو این خانواده با نام گلکسی نوت 20 پلاس شناخته می‌شود. این تلفن از یک صفحه‌نمایش بزرگ 6.87 اینچی استفاده خواهد کرد که نسبت به مدل قبلی کمی بزرگ‌تر است. تراکم پیکسل‌ها نیز همانند مدل نوت 10 بوده و رزولوشن آن معادل +1440p است. مهم‌ترین تغییر ایجاد شده در این تلفن، نرخ رفرش 120 هرتزی پنل نمایشگر است که این نرخ قابل تغییر است. البته، هنوز مشخص نیست که نرخ رفرش همانند مدل گلکسی S20 به صورت خودکار به 60 هرتز کاهش می‌یابد و یا توسط کاربر قابل تنظیم خواهد بود.

اما مدل گلکسی نوت 20 به یک پنل 6.42 اینچی مجهز شده که باز هم بزرگ‌تر از مدل قبلی است. رزولوشن این پنل نیز +1080p بوده و نرخ رفرش آن همانند مدل پلاس 120 هرتز است. بنابراین، نرخ رفرش 120 هرتز به مدل پلاس محدود نخواهد شد.

به نظر می‌رسد که پنل‌های OLED این تلفن‌ها با استفاده از فناوری LTPO ساخته می‌شوند که مصرف انرژی آن‌ها در مقایسه با پنل‌های LTPS بین 5 تا 15 درصد کاهش می‌یابد. این نوع پنل‌ برای اولین بار برروی ساعت هوشمند اپل واچ سری 4 مشاهده شد و سامسونگ نیز پس از اپل از نمایشگرهای LTPO برروی ساعت Galaxy Watch Active 2 استفاده کرد.

Ice Universe نیز به عنوان یک افشاگر معروف و معتبر، اطلاعات منتشر شده توسط راس یانگ را تایید کرد. در نتیجه، این اطلاعات را می‌توان موثق دانست.

نوشته اطلاعات مربوط به نمایشگر تلفن‌های سری سامسونگ گلکسی نوت 20 منتشر شد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.