اعلام زمان رونمایی از گوشی Honor 7X

همان طور که می دانید گوشی های سری آنر شرکت هواوی در میانِ میان رده های بازار از محبوبیت بسیار خوبی برخوردار هستند. از میان این گوشی ها قرار است آنر ۷X به زودی معرفی شود. یک پوستر تبلیغاتی زمان معرفی محصول جدید آنر را ۱۱ اکتبر اعلام کرده است.

گویا آی تی – همان طور که می دانید گوشی های سری آنر شرکت هواوی در میانِ میان رده های بازار از محبوبیت بسیار خوبی برخوردار هستند. از میان این گوشی ها قرار است آنر ۷X به زودی معرفی شود. یک پوستر تبلیغاتی زمان معرفی محصول جدید آنر را ۱۱ اکتبر اعلام کرده است.
البته در ماه های پیشین از این گوشی تصاویری منتشر شده بود. تصاویری که ابتدائاً، به سبب شباهت زیاد با آنر V9 مینی، اینگونه می نمود که مربوط به گوشی آنر V9 مینی هستند. به هر صورت، آنچنان که تصویر نشان می داد گوشی آنر ۷X از یک دوربین دوگانه برخوردار است.
گوشی آنر 7 ایکس
اخبار نیز حاکی از آن هستند که صفحه نمایش این گوشی از حاشیه های بسیار کمی برخوردار است و این یعنی هواوی نه تنها در پرچمدار خود، یعنی میت ۱۰، از صفحه نمایش کم حاشیه استفاده خواهد کرد بلکه در میان رده ها نیز از این نوع صفحه نمایش بهره خواهد بود.
آنر ۷X بدنه ای فلزی دارد و از سنسور اثر انگشت و همچنین USB نوع C نیز برخوردار است. همانطور که گفته شد، زمان معرفی این محصول جدید هواوی ۱۱ اکتبر خواهد بود.