افزونه جدید مایکروسافت برای اصلاح آسان کدهای Edge

شرکت مایکروسافت اعلام کرد سیستم جدید Edge Tools خود را برای افزونه VS Code به صورت عمومی در دسترس همگان قرار داده است و این سیستم جدید به توسعه دهندگان نرم افزار امکان می‌دهد ابزارهای توسعه مرورگر Edge را در پلتفرم ویرایشگر چندگانه کدهای مایکروسافت اضافه کنند.
 
توسعه دهندگان نرم افزار با افزونه جدید می‌توانند از ابزارهای Elements و Network که در مرورگر Edge به کار رفته است در سیستم کدگذاری Visual Studio Code مایکروسافت که به صورت مختصر با عنوان VS Code شناخته می‌شود استفاده کنند تا از این طریق طراحی، طرح بندی و دیگر نواقص مربوطه را اصلاح کنند.
 
 
ایده اصلی در این زمینه به گونه‌ای مطرح شده است که برمبنای آن ابزارهای Edge با افزونه VS Code سازگار می‌شوند و بنابراین توسعه دهندگان نرم افزار برای ویرایش و اصلاح کدهای خود نیاز ندارند بین دو پلتفرم رفت و آمد کنند و فعالیت‌های خودرا بین برنامه ویرایشگر و مرورگر جابه‌جا کنند.
 
مایکروسافت توضیح داد افزونه جدید با تغییر در نحوه راه اندازی اصلاحات مربوط به Edge کار را برای توسعه دهندگان نرم افزار آسان می‌کند. کاربران هم اکنون می‌توانند به یک نمونه از این مرورگر متصل شوند، یک نمونه جدید از آن را اجرا کنند، یا مرورگر را بدون افزونه مربوطه در اختیار بگیرند.