افشای اطلاعات در فضای مجازی جزء شرح وظایف سازمان تنظیم مقررات نیست

مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کنندکان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی گفت: موضوع برخورد با عوامل افشای اطلاعات در فضای مجازی جزء شرح وظایف سازمان تنظیم مقررات نیست و باید این موضوع از سوی نهادهای امنیتی و قضائی پیگیری شود.
 
 
سامانه «فارس من» سامانه‌‌ای است که مخاطبان خبرگزاری فارس می‌توانند از طریق آن مشکلات خود در تمام حوزه‌ها را مطرح کنند تا خبرنگاران خبرگزاری این مشکلات را پیگیری کرده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت کنند.
 
مخاطبان خبرگزاری فارس موضوع « برخورد با عوامل افشای اطلاعات در فضای مجازی » را مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستار گفت‌وگو با مسئولان شدند که خبرنگاران نیز برحسب وفای به عهد این موضوع را در دستور کار قرار دادند.
 
پیمان قره داغی ، مدیرکل حفاظت از حقوق مصرف کنندگان سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی در باره موضوع « برخورد با عوامل افشای اطلاعات در فضای مجازی » گفت: این موضوع  جزء شرح وظایف سازمان تنظیم مقررات نیست و باید این مساله از سوی نهادهای امنیتی و قضائی پیگیری شود.
 
 وی افزود: سازمان تنظیم مقررات در حوزه فعالیت های خود تنها به مسائل مربوط به اپراتورها و فعالیت ها و تعرفه های آنها نظارت دارد و رسیدگی به فعالیت های مجرمانه با دستگاه های امنیتی است.