الکامپ ۲۰۱۹ – شروع مجدد همکاری ایسوس و پارس ارتباط افزار

 
بزرگترین تولید کننده سخت افزار در تایوان، شریک تجاری جدیدی را برای محصولات سری Enterprise خود در ایران معرفی کرد. در حاشیه الکامپ امسال، شرکت ایسوس در سالن کنفرانس میلاد نمایشگاه بین المللی تهران کنفرانسی خبری را ترتیب داد تا شرکت پارس ارتباط افزار را به عنوان توزیع کننده رسمی سرورهای این برند در حضور اصحاب رسانه معرفی کرد.
 
در ابتدا، کریمی، مدیرعامل شرکت پارسه ارتباط افزار، با بیان پیشینه این شرکت و همکاری با ایسوس در گذشته، شروع رسمی همکاری دو شرکت را به اطلاع همکاران بازار رسانید.
 
سپس سعید مسلمی، به توضیحاتی در مورد برند ایسوس و نقاط قوت این شرکت پرداخت: "برند ایسوس، به گفته وزارت خزانه داری تایوان و منابعی چون Interbrands ، ارزشمندترین برند تایوانی برای 5 سال اخیر است و نام ایسوس از الهه رومی Pegasus، که سمبل خرد و دانش است، برگرفته شده همچنین شعار ایسوس در چند سال اخیر "در جست و جوی شگفتی" است که این شعار به معنای تجربه ای شگفت در استفاده از محصولات خلاقانه این شرکت است. ایسوس تولید مادربرد را از سال 1989 آغاز کرد و در سال های اخیر بزرگترین تولیدکننده مادربرد در جهان شناخته می شود. در تولید کارت گرافیک نیز، ایسوس پرفروشترین برند بازار می باشد و در تولید و فروش نمایشگرهای گیمینگ ، این برند بیشترین سهم بازار را به خود در جهان اختصاص داده است. ایسوس از سال 2006 تا کنون با ایجاد خط تولید اختصاصی گیمینگ با نام Republic Of Gamers یا ROG، در حال حاضر برند نخست گیمینگ در جهان شناخته می شود..."
 
وی سپس به توضیحاتی فنی در مورد ویژگی های سرورهای ایسوس پرداخت: "ایسوس بزرگترین تولید کننده مادربرد در جهان است و در به طبع مادربردهای سرور ایسوس نیز ویژگی هایی منحصر به فردی خواهند داشت. به طور مثال با استفاده از ویژگی Xeon Ratio Lock، امکان به کار گیری نهایت کارایی پردازنده سری Xeon را در سرور ها فراهم شده است..."
 
سپس بهنام بیاتی پور، مدیر کالای سرور و محصولات شبکه ایسوس در ایران، از مزایا و شرایط سرورهای ایسوس در ایران نسبت به برندهای رقیب را برای حاضرین بر شمرد: "در بین تولید کنندگان سرور، ایسوس یکی از شرکت هایی است که تمامی محصولات مورد نیاز را تولید می کند. با توجه به حساسیت های امنیتی و مشکلات برندهای امریکایی برای کشورهایی نظیر چین، روسیه و ایران، ایسوس تنها شرکت غیر امریکایی موجود در بازار ایران است که تولید کننده سرور وقطعات و تجهیزات جانبی آن است.
 
سبد کالای ایسوس در بین برندهای موجود، کاملترین می باشد و ایسوس محصولاتی بر مبنای سرورهای پردازشی مبتنی بر CPU، سرورهای پردازشی مبتنی بر GPU ، سرورهای ذخیره سازی و طیف وسیعی از ایستگاه های کاری را در کشور به طور رسمی آماده به فروش قرار داده است در کنار آن نیز انواع کارت های جانبی نظیر کارت های RAID و شبکه نیز برای سرورها موجود می باشد.
 
در ایسوس چیزی به نام انحصار و اصرار به استفاده از برند خاصی را برای رم و هارد درایو وجود ندارد. به سادگی می توان محصولات سازگار را با هر برند و هر کیفیتی در سرورهای ایسوس بکار گرفت که سیاست غیر انحصاری ایسوس، منجر به کاهش هزینه تمام شده در سرورها می شود.
 
سرورهای ایسوس با ضمانت تعویض سه ساله و 5 سال خدمات پس از فروش به صورت کاملاً رسمی در کشور عرضه می شوند. در برهه زمانی کنونی که به دلیل تحریم ها شرکت های خارجی تقریباً هیچ خدماتی را عرضه نمی کنند، دفتر ایسوس به صورت مستمر تمامی مسائل مرتبط با پشتیبانی را به صورت کامل پاسخگو است.
 
اصالت کالای ایسوس از ابتدا تا زمان تحویل به واسطه حضور مستقیم دفتر ایسوس در ایران قابل استناد است و برخلاف سایرین، شک و شبهه کالای دست دوم یا غیر اصل به دلیل عدم پاسخگویی شرکت سازنده در ایسوس وجود ندارد. همچنین تامین کنندگان سرورهای ایسوس نیز کاملاً مشخص بوده و وحتی مباحث قیمت گذاری نیز توسط دفتر ایسوس انجام می شود..."
 
در انتها نیز این کنفرانس خبری با بازدید از غرفه شرکت پارس ارتباط افزار در الکامپ 2019 به پایان رسید.