ال‌جی از لپ‌تاپ جدید Gram در CES 2018 رونمایی می‌کند

اگر خبرهای دنیای لپ‌تاپ را دنبال می‌کنید و به دنبال لپ‌تاپی باکیفیت و با عمر باتری طولانی هستید، بهتر است دست نگه‌دارید تا ال‌جی لپ‌تاپ جدیدش را معرفی کند. شرکت ال‌جی در CES 2018 از سری جدید لپ‌تاپ Gram رونمایی می‌کند. ال‌جی در سال‌های گذشته از سری‌های قبلی Gram رونمایی کرده و معرفی سری جدید این لپ‌تاپ‌ها دور از انتظار نیست.

یکی از ویژگی‌ها و فاکتورهای مهم در انتخاب لپ‌تاپ مناسب، عمر باتری است. براساس ادعاهای اخیر، ال‌جی از باتری ۷۲ واتی برای سری جدید لپ‌تاپ Gram استفاده کرده است. کاربران می‌توانند با یک‌بار شارژ لپ‌تاپ یک روز کاری خود را به‌راحتی سپری کنند. البته استفاده هر کاربر با کاربر دیگر متفاوت است ولی می‌توان با یک‌بار شارژ یک روز را سپری کرد.

لپ‌تاپ جدید Gram

لپ‌تاپ جدید با پردازنده نسل هشتم اینتل Core i5 و i7 عرضه می‌شود. براساس اطلاعات ارائه‌ شده، ال‌جی به کاربران اجازه می‌دهد تا لپ‌تاپ را در کمتر از ده ثانیه بوت کنند.

ال‌جی ادعا می‌کند که لپ‌تاپ جدیدش از مقاومت خوبی برخوردار است، این لپ‌تاپ از استاندارد MIL-STD 810G بهره می‌برد. این استاندارد نشان می‌دهد که لپ‌تاپ شما در برابر ضربه و شرایط سخت مقاوم خواهد بود.

لپ‌تاپ جدید Gram به‌احتمال بسیار زیاد در CES 2018 رونمایی شود.

نوشته ال‌جی از لپ‌تاپ جدید Gram در CES 2018 رونمایی می‌کند اولین بار در پدیدار شد.