ال‌جی در بخش گوشی‌های هوشمند همچنان زیان‌ده عمل می‌کند

ال‌جی گزارش مالی سه ماهه سوم خود را که از جولای آغاز و به سپتامبر ختم می‌شود، منتشر کرد. بخش گوشی‌های هوشمند این شرکت کسری 331.17 میلیون دلاری را تجربه می‌کند. این شرکت امید به سود 8 درصدی نسبت به زمان مشابه سال قبل و همچنین سود 4 درصدی نسبت به سه ماهه دوم سال دارد. در واقع این مقدار کسری، 13 درصد از سال گذشته کمتر است. در کره جنوبی نقل و انتقال گوشی‌های هوشمند در سه ماهه سوم 44 درصد نسبت به سال 2016 افزایش داشته است.

ال‌جی

در سه ماهه سوم سال 2014 این شرکت کره‌ای موفق به فروش 16.8 میلیون دستگاه گوشی هوشمند شده بود که این مقدار در سه ماهه سال جاری به 13.7 میلیون دستگاه کاهش یافته که نشان از کاهش 18.4 درصدی در طی سه سال دارد. در این مدت، سامسونگ سهم ال‌جی از بازار پرچم‌داران را تصاحب کرده است.

با برآوردهای انجام شده، به‌نظر می‌رسد سرنوشتی مشابه ال‌جی G6 در انتظار ال‌جی G7 باشد؛ چراکه سامسونگ در تلاش برای در اختیار گرفتن تراشه اسنپدراگون 845 برای پرچم‌داران جدید خود یعنی گلکسی S9 و S9 پلاس است. در قبال این حرکت سامسونگ باید منتظر شرکت ال‌جی بمانیم تا به نحوی کاربران را به سمت محصولات خود جذب کند.

نوشته ال‌جی در بخش گوشی‌های هوشمند همچنان زیان‌ده عمل می‌کند اولین بار در پدیدار شد.