ال‌جی و سامسونگ تولیدکننده نمایشگرهای OLED مورد نیاز اپل خواهند بود

 

iphoneبا توجه به گزارشی که امروز توسط کره‌جنوبی منتشر شده است، ال‌جی و سامسونگ برای تولید نمایشگرهای OLED مورد نیاز اپل با این کمپانی به توافق رسیده‌اند. این دو کمپانی هم‌اکنون تولید نمایشگرهای مورد نیاز برای اپل‌واچ را برعهده دارند، اما احتمالا می‌رود ال‌جی به‌عنوان تنها تامین‌کننده پنل‌های مورد نیاز اپل انتخاب شود.

ال‌جی با تغییر کاربری خطوط تولید فعلی خود، پنل‌های مورد نیاز اپل را تامین خواهد کرد که این موضوع باعث کاهش هزینه‌های تولید می‌گردد، ال‌جی برای ساخت این نمایشگرها از تکنولوژی جدیدی استفاده خواهد کرد. طبق گزارش، میزان سفارشات سامسونگ 30 درصد کم‌تر از ال‌جی خواهد بود، اپل سخت درحال مذاکره با سامسونگ است تا بتواند از تولیدات این کمپانی نیز استفاده کند.

مطابق گفته‌های Ming-Chi Kuo، از سازمان تحقیقاتی KGI، زمان استفاده اپل از پنل‌های OLED احتمالا سال 2019 خواهد بود، این موسسه دلیل این امر را قراردادهای اخیر اپل با شرکایش برای تولید پنل‌های IPS می‌داند و معتقد است اپل تا قبل از سال 2019 روی پنل‌های OLED سرمایه‌گذاری نخواهد کرد، هرچند مدتی پیش شایعات می‌گفتند در سال 2018 این کمپانی در آی‌فون‌هایش از OLED استفاده خواهد کرد.

نوشته ال‌جی و سامسونگ تولیدکننده نمایشگرهای OLED مورد نیاز اپل خواهند بود اولین بار در -آی‌تی‌رسان پدیدار شد.