امکان داشتن حساب‌های بین‌المللی با خرید گیفت کارت ویزا مستر

چند سال پیش تمام امیدمان به برجام بود تا بعدازآن بتوانیم دوباره ارتباطات بین‌المللی خودمان را از سر بگیریم و بدون نگرانی از مسدودشدن پول‌هایمان، حساب‌های دلاری افتتاح کنیم. اما خب با عهدشکنی آمریکا همۀ آن رویاها فرو ریخت.

البته تاریخ نشان داده ما ایرانی‌ها خیلی اهل تسلیم‌شدن نیستیم. پس باید برای داشتن یک حساب بین‌المللی و خریدهای دلاری، به فکر چاره دوباره می‌بودیم. اینجا بود که پای گیفت کارت های ویزا و مستر کارت به میان آمد!

ویزا کارت و مستر کارت چیست؟

بگذارید قبل از گیفت کارت، با خود کارت‌های اعتباری بین‌المللی آشنا شویم.

در دنیا، ۲ شرکت خصوصی مستر و ویزا، به‌عنوان شرکت‌های بزرگ و معتبر فعال در حوزه کارت بانکی شناخته می‌شوند. شاید برای‌تان جالب باشد بدانید که این شرکت‌ها بیشتر از ۱۴۰ نمایندگی در سطح جهان دارند. همینطور جالب‌تر اینجاست که ۳ میلیون دستگاه ATM و پوز از این شرکت‌ها در سطح جهان وجود دارد که هرروز به مخاطبان‌شان خدمات می‌دهند.

درواقع فعالیت اصلی این شرکت‌ها، ارائه کارت‌های اعتباری است که در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد تا بتوانند در هر زمان و هر کشور، اقدام به برداشت پول نقد و غیر نقد و همینطور سایر خدمات پرداخت از حساب خودشان بکنند.

با کمک کارت‌های اعتباری گفته شده، می‌توانید در اغلب کشورهای جهان به راحتی از طریق دستگاه‌های ATM پول نقد برداشت کنید، می‌توانید از وب‌سایت‌ها و فروشگاه‌های فیزیکی معتبر خرید کنید، تمام معاملات بانکی و اعتباری را انجام بدهید و حتی می‌توانید در صورت نیاز به حساب‌های دیگر پول انتقال دهید!

اگر ما ایرانی‌ها می‌توانستیم از این شرکت‌ها کارت اعتباری دریافت کنیم، عملاً مشکلات‌مان در پرداخت‌های دلاری و… حل می‌شد. اما خب دریافت کارت‌های این شرکت‌های معتبر با مشکلات زیادی همراه است. پس راه حل چیست؟ راه حل گیفت کارت مستر کارت و گیفت کارت ویزا است!

گیفت کارت مستر کارت و ویزا کارت چیست؟

به‌طور کلی گیفت کارت به معنای کارت هدیه است و نوعی کارت اعتباری محسوب می‌شود. در سطح جهان شرکت‌های مختلف، کارت‌های هدیه مخصوص به خودشان را ساخته‌اند. مثلاً شرکت آمازون گیفت کارت آمازون را دارد که به کمکش می‌توانید از این سایت به شکل دلاری خرید کنید.

دقیقاً مشابه بقیه شرکت‌ها، ویزا و مستر هم برای شرکت خودشان یک سری گیفت کارت دارند. تهیۀ گیفت کارت مستر و ویزا نسبت به تهیۀ خود کارت‌های اعتباری این شرکت‌ها آسان‌تر است و عملاً شما را از شر محدودیت‌های قانونی راحت می‌کند.

گیفت کارت مستر و ویزا به چه دردی می‌خورد؟

ببینید، اغلب این گیفت کارت‌ها به شکل مجازی به شما فروخته می‌شوند. این یعنی وقتی به یک شرکت فروشنده گیفت کارت معتبر مثل مجموعه موبوگیفت مراجعه کنید و هزینۀ کارت هدیه را بپردازید، سریعاً یک کارت مجازی در اختیار شما قرار می‌گیرد. این کارت هدیه مشابه کارت‌های اعتباری واقعی دارای شماره کارت، کد ۲CVV و همینطور تاریخ انقضاء است. به این ترتیب شما می‌توانید برای خرید آنلاین از شرکت‌های آمریکایی که درگاه پرداخت ویزا یا مستر دارند، اقدام کنید.

در واقع شما با خرید گیفت کارت ویزا کارت یا گیفت کارت مستر کارت، از شر مشکلات قانونی، ترس از انسداد پول و… راحت شده و می‌توانید به راحتی خریدهای دلاری را انجام بدهید.

از کجا این گیفت کارت‌ها را تهیه کنیم؟

و اما خرید گیفت کارت؛ ببینید همانطور که بالاتر هم گفتم، سایت‌های زیادی در سطح وب فارسی هستند که می‌توانند خدمات خرید گیفت کارت ویزا و مستر را به شما ارائه کنند. پس عملاً از لحاظ پیدا کردن فروشنده هیچ مشکلی ندارید. اما اگر به دنبال یک شرکت معتبر هستید که با قیمت‌های مناسبی خدماتش را به شما ارائه کند، به نظر ما موبوگیفت انتخاب خوبی است.

البته ما نه موبوگیفت و نه هیچ وب سایت دیگری را تایید نمی‌کنیم! اما در هر حال طبق تجربه‌ای که گاها بعضی از برندها و افراد در همکاری با موبوگیفت داشته‌اند، متوجه شدیم که این شرکت ایرانی خدماتش را با قیمت مناسب و پشتیبانی قدرتمند به مخاطبان ارائه می‌کند. پس اگر همین حالا نیاز به خرید گیفت کارت دارید، سری به این وب‌سایت به آدرسwww.mobogift.com  بزنید. موبوگیفت به غیر از گیفت کارت مستر و ویزا خرید اینترنتی ۱۶ نوع گیفت کارت دیگر را نیز به صورت پرداخت ربالی با تحویل آنی امکان پذیر کرده است .

 

نکاتی در مورد گیفت کارت مستر و ویزا

خب، قبل از اینکه مقاله به اتمام برسد، باید چند نکته مهم را در مورد مستر و ویزا کارت به شما توضیح بدهیم:

      اول از همه اینکه گیفت کارت‌ها مثل خود کارت‌های اعتباری اصلی قابل شارژ نیستند. این یعنی اگر گیفت کارتی با ۱۰۰ دلار شارژ اولیه خریدید، این کارت بعداز اتمام اعتبار مالی‌اش، دیگر غیر قابل استفاده می‌شود.

      گیفت کارت‌ها هم مثل کارت‌های اعتباری دارای تاریخ انقضاء هستند. اعتبار زمانی گیفت کارت‌ها معمولا چیزی حدود ۳ تا ۱۰ سال است.

      گیفت کارت‌هایی که خریداری می‌کنید، صرفاً برای سایت‌هایی قابل استفاده هستند که در آمریکا فعالیت می‌کنند. برای دیگر برندها متاسفانه این کارت‌های هدیه قابل استفاده نیستند.

      برای خریدکردن از سایت‌های آمریکایی به کمک گیفت کارت مستر یا ویزای خودتان، باید حتما IP تان را به IP آمریکا تغییر بدهید. اغلب برنامه‌های VPN و تغییر دهنده IP، این قابلیت را دارند.


کلام آخر

خب، به انتهای مقاله رسیدیم. در این مقاله ابتدا فهمیدیم که شرکت‌های مستر و ویزا چه شرکت‌هایی هستند و کارت‌های اعتباری آنها چه قابلیت‌هایی دارد. بعد از آن اطلاعاتی در مورد گیفت کارت های ویزا کارت و مستر کارت به دست آوردیم و با یک شرکت معتبر فروشنده این محصولات هم آشنا شدیم. در نهایت هم نکات مهمی را در مورد این گیفت کارت‌ها یاد گرفتیم. اگر سوال و نظری دارید، در بخش نظرات منتظر شما هستیم.

 

نوشته امکان داشتن حساب‌های بین‌المللی با خرید گیفت کارت ویزا مستر اولین بار در گويا آی‌ تی پدیدار شد.