امکان شارژ کردن دیوایس ها با دویدن فراهم شد

دستگاه پخش موسیقی را برداشته و همراه با هدفون از خانه خارج می شوید‌. این خارج شدن به منظور انجام ورزش صبحگاهی می باشد. کفش های راحتی تان در پای شما احساس خوبی به وجود می آورد اما این احساس خوب ناگهان با تمام شدن باتری دستگاه پخش موسیقی پایان می یابد و یا اینکه برای سر کار رفتن عجله دارید و بصورت اتفاقی شارژ گوشی همراه تان تمام می شود.

در این حال که شارژ اتمام می یابد شما هم انتظار تماس مهمی را می کشید. در این صورت پایان یافتن شارژ و خاموش شدن دستگاه به ضرر شما خاتمه می یابد.
باید خوشحال باشید ، چرا ؟ چون تشکیل جنبشی تازه برای این مشکل صورت گرفته تا شما بتوانید این مشکل را حل کنید. موردی که شما باید به آن عمل کنید این است که از انرژی جنبشی نیرو دریافت نمایید. اگر از این دستگاه نمونه ای را به همراه داشته باشید نگرانی برای قطعی موزیک مورد علاقه تان یا از دست دادن تماس تلفنی مهم دیگر معنایی نخواهد داشت.
برای بوجود آمدن برق نیاز است که نیروی خروشان آب مهار شود و سد برق آب یک نوع از اشکال انرژی جنبشی می باشد. برق تولید شده توسط توربین های بادی یک نمونه دیگر از انرژی جنبشی است.

شارژ کردن با دویدن
اکنون تحولی در انرژی جنبشی صورت یافته و این تحول قادر است به فعالیت های روزانه افراد شکل جدیدی ببخشد. با استفاده از آن افراد میتوانند تامین انرژی برای دستگاه های الکترونیکی شان را به انجام برسانند.
در حال حاضر یک نسخه از دستگاه انرژی جنبشی شخصی به تولید رسیده که شکل استوانه ای را به خود گرفته است. در داخل این دستگاه و در داخل کانال روغن کاری شده فنری مغناطیسی در حال حرکت است. دستگاه طراحی شده بعنوان ژنراتوری کوچک ذخیره سازی نیرو در باتری داخلی را انجام میدهد که در این صورت میتوان لوازم الکترونیکی را نیرو رسانی کرد.

nPowe PEG نام یک نمونه از این دستگاه هاست که بر اساس گفته سازنده اش ، ۱ دقیقه پیاده روی و قدم زنی میتواند انرژی مورد نیاز برای ۱ دقیقه iPad nano را فراهم نماید.
زمانی که سریع تر حرکت کنید یا اینکه شروع به دویدن نمایید ، پنج برابر شدن نیروی همان ۱ دقیقه را شاهد خواهید بود. گوشیهای هوشمند با پانزده دقیقه قدم زدن می توانند یک دقیقه شارژ دریافت کنند.

همچنین چند مدل از شارژرهای جنبشی وجود دارند که مختص کفش پیاده روی هستند و کفش ورزشی اتصال آن ها را به خود انجام می دهد. در حال حاضر بعضی کارخانه ها شارژرها را در کف کفش می گذارند.
مدل هایی که قابلیت اتصال دارند را میتوان به بخش بیرونی در نزدیک بند کفش متصل کرد و بعد از اینکه انرژی مورد نیازش را به وسیله حرکت کردن دریافت کرد ، با بهره گیری از بند USB می توان شارژرسانی به دستگاه های الکترونیکی را انجام داد.

نظر شما در مورد این قابلیت ضروری چیست؟ دیدگاه های خود را با گویا آی تی در میان گذاشته و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.