امکان مشاهده نوتیفیکیشن‌های اندروید در آپدیت جدید ویندوز ۱۰

مایکروسافت اوایل سال ۲۰۱۶ بر روی ویژگی‌های جدید ویندوز ۱۰ تبلیغات بسیاری انجام داد و اعلام کرد که ویژگی جذاب و کاربردی را به ویندوز ۱۰ اضافه می‌کند که به کمک آن کاربران گوشی‌های اندرویدی بتوانند اطلاعات خود را با کامپیوتر و یا لپ‌تاپ‌شان که دارای سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ است، به‌راحتی هماهنگ (سینک) کرده و به اطلاعات تلفن‌های هوشمند اندرویدی خود دسترسی داشته باشند.

قرار است در آپدیت جدید ویندوز ۱۰ نسخه جدیدی از کورتانا اندروید ارایه شود که به کمک آن قادر خواهید بود تا نوتیفیکیشن‌های تلفن اندرویدی خود را بر روی سیستم‌هایی با پلتفرم ویندوز ۱۰ مشاهده کنید. مایکروسافت قصد دارد امکانی را مهیا کند تا کاربران ویندوز ۱۰ بتوانند مستقیما و بدون اتصال سیمی به اطلاعات گوشی‌های هوشمند خود از طریق کامپیوتر شخصی، دسترسی داشته باشند.

برای دسترسی به این قابلیت باید نسخه‌ای از کورتانا را در تلفن و یا گجت اندرویدی خود نصب نموده و همان اطلاعات حساب کاربری ویندوز ۱۰ خود را در آن وارد کرده و هم‌چنین برخی تنظیمات اتصال را در تلفن هوشمند خود تغییر دهید تا بتوانید پس از ارایه آپدیت جدید ویندوز ۱۰ نوتیفیکیشن‌هایی همچون تماس‌ها، پیام‌ها و اعلانات برخی از اپلیکیشن‌ها را در ویندوز ۱۰ مشاهده نمایید.

احتمالا در آینده‌ای نه‌چندان دور این قابلیت جالب و کاربردی برای نسخه موبایل ویندوز ۱۰ نیز ارایه خواهد شد.

cortana-android

نوشته امکان مشاهده نوتیفیکیشن‌های اندروید در آپدیت جدید ویندوز ۱۰ اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.