انتشار اطلاعاتی کامل از پژو ۵۰۰۸ مدل ۲۰۱۸

انتشار اطلاعاتی کامل از پژو 5008 مدل 2018

در مورد قیمت و جزئیات طیف مدل‌های مختلف پژو ۵۰۰۸ مدل ۲۰۱۸ در وب سایت استرالیایی این شرکت خودروسازی، اطلاعات کاملی منتشر شده است. با تکراتو همراه باشید.

نسخه‌های مختلف پژو ۵۰۰۸ مدل ۲۰۱۸

پژو ۲۰۰۸ در استرالیا در سه نسخه Allure ،GT و GT لاین عرضه می‌گردد. مدل‌های مختلف عرضه شده از این خودرو، هر کدام دارای سطح بالایی از تجهیزات استاندارد هستند و کیفیت بالایی را نیز در اختیار خریداران قرار می‌دهند. هر کدام از این مدل‌ها ساختار صندلی هفت سرنشین را نیز دارا هستند.

بررسی مدل پژو Allure

Allure مدل پایه این خودرو است. قیمت مدل Allure از ۴۲۹۹۰ دلار شروع می‌شود. در ساخت این خودرو از تجهیزات استانداردی بهره گرفته شده است.

از جمله این تجهیزات استاندارد می‌توان به رینگ‌های آلیاژی ۱۸ اینچی این خودرو، سیستم سرگرمی تعبیه شده همراه با نمایشگر لمسی ۸ اینچی، استفاده از ناوبری ماهواره‌ای، پانل تجهیزات دیجیتال ۱۲.۳ اینچی، ترمز اضطراری خودکار خودرو با قابلیت شناسایی عابر پیاده، استفاده از کروز کنترل انطباقی با عملکرد توقف و حرکت، دارا بودن هشدار تغییر مسیر، شناسایی علائم ترافیکی با امکان انتخاب سرعت هوشمند و شارژ بی سیم تلفن همراه، اشاره نمود.

علاوه بر این تجهیزات ذکر شده، این خودرو تجهیزات دیگری از جمله رادیوی دیجیتال DAB، استارت و ورودی بدون سویچ، کمک پارک، سه صندلی متحرک مجزا در ردیف دوم و دو صندلی در ردیف سوم دارد و همچنین از آفتاب گیر نیز در شیشه‌های عقب این خودرو استفاده شده است.

در زیر کاپوت این خودرو از موتور ۱.۶ لیتری توربوی بنزینی با قدرت ۱۲۱ کیلووات و گشتاور ۳۴۰ نیوتون متر استفاده شده است. نیروی تولید شده توسط آن از طریق گیربکس اتوماتیک شش سرعته، به چرخ های جلو منتقل می‌گردد.

بررسی مدل GT  لاین

مدل بعدی ارائه شده از پژو ۵۰۰۸ مدل GT لاین است. قیمتی که برای این خودرو در نظر گرفته شده است معادل ۴۶۹۰ دلار است. این نسخه، در مقایسه با نسخه Allure از پژو ۵۰۰۸ تفاوت‌هایی دارد.

نسخه GT  لاین از تجهیزات دیگری چون، صندوق عقب برقی، چراغ‌های جلوی فول LED، کمک نور بالا، وسیله شناسایی نقاط کور، دستیار ثبات در مسیرها، هشدار پیشرفته برای راننده، سقف مشکی الماسی متضاد، قاب آینه‌های کناری مشکی و سپر و جلو پنجره اسپرت بهره می‌برد.

موتور استفاده شده در این مدل نیز، همان موتور ۱.۶ لیتری توربوی مشابه Allure است.

بررسی مدل GT

نسخه بعدی از پژو ۵۰۰۸ مدل ۲۰۱۸، نسخه  GT است. قیمت این خودرو ۵۲۹۹۰ دلار اعلام شده است. این مدل نیز همانند سایر مدل‌های بررسی شده از تجهیزات کامل و استانداردی بهره می‌برد.

ویژگی های این خودرو شامل موتور ۲.۰ لیتری توربو دیزل با قدرت ۱۳۳ کیلووات و گشتاور ۴۰۰ نیوتون متر است که با گیربکس اتوماتیک شش سرعته به چرخ های جلو منتقل می شود.

از جمله تجهیزات مهمی که در این نسخه وجود دارد و سایر مدل‌ها از آن بی‌بهره بودند می‌توان به رینگ‌های آلیاژی ۱۹ اینچی، تزئینات داشبورد مناسب و در آلکانترا، صندلی برقی قابل تنظیم برای راننده همراه با دو حالت حافظه، گرم کن‌های جلو، وجود سیستم ماساژ برای راننده، استفاده از قاب آینه‌های کرومی و گلگیرهای برجسته تر اشاره نمود.

 

بیشتر بخوانید:

مطلب انتشار اطلاعاتی کامل از پژو ۵۰۰۸ مدل ۲۰۱۸ برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.