انتشار به‌روزرسانی اندروید پای برای نسخه LTE سامسونگ گلکسی تب S4

اگرچه گلکسی تب S5e با وجود پردازنده ضعیف‌تر و عدم پشتیبانی از قلم S Pen به لحاظ فنی در رتبه‌ای پایین‌تر از گلکسی تب S4 جای می‌گیرد؛ اما به‌سختی می‌توان باور کرد که این تبلت اندرویدی جدیدتر و باریک‌تر با قیمت‌گذاری پایه 400 دلاری روانه بازار شده است؛ خصوصا آن‌که کاربران بدون پرداخت هزینه اضافی می‌توانند هدیه جذابی را دریافت نمایند. اما یکی دیگر از مشخصه‌های بسیار مهمی که تب S5e از آن بی‌بهره بوده این است که گلکسی تب S4 در قالب یک محصول ممتاز و بزرگ روانه بازار می‌شود.

اکنون پیرامون اتصال LTE اختیاری برای کلیه 4 سرویس‌دهنده بزرگ ایالات‌متحده صحبت می‌کنیم؛ اگرچه خریداری مدل سیم‌کارت‌خور این تبلت 10.5 اینچی قدرتمند به معنای انتظار کمی طولانی‌تر برای دریافت به‌روزرسانی اندروید پای است. نهایتا به‌نظر می‌رسد که شرکت‌های T-Mobile و Sprint از رویکرد اپراتور ورایزن تبعیت نموده و به‌روزرسانی دستگاه‌های گلکسی تب S4 قفل شده تحت شبکه به آخرین ویرایش سیستم‌عامل اندروید را آغاز کرده‌اند. این کار مدت کوتاهی پس از انتشار به‌روزرسانی اندروید 9 برای نسخه وای‌فای این تبلت اجرا می‌شود.

چنان‌چه از این تبلت مدل 2018 با تراشه اسنپ‌دراگون 835 در مناطق تحت پوشش شرکت‌های T-Mobile و Sprint استفاده می‌کنید؛ در این‌صورت بایستی منتظر دریافت یک بسته نرم‌افزاری OTA حجیم بر روی دستگاه خود باشید. این پکیج با اصلاحات فراوان در رابط کاربری، بهبود عملکرد عمومی دستگاه و برخی ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید و جذاب منتشر می‌شود. جهت دانلود این به‌روزرسانی در صورت عدم دسترسی به بسته‌های ترافیکی سیم‌کارت یا هرگونه محدودیت در این زمینه ناچارا به یک ارتباط وای‌فای قدرتمند احتیاج خواهید داشت. بعلاوه بایستی حداقل 1.5 گیگابایت از حافظه‌داخلی گلکسی تب S4 LTE خود را آزادسازی نمایید.

چنا‌ن‌چه هنوز دارنده گلکسی تب S4 نیستید؛ در این‌صورت خریداری این تبلت قدرتمند احتمالا ایده مناسبی نخواهد بود. مدل‌هایی از این تبلت ویژه اپراتورهای T-Mobile و Sprint به‌طور معمول با قیمت 750 دلار فروخته می‌شوند. اکثر تخفیفات اخیر نیز منحصرا برای مدل‌های وای‌فای در نظر گرفته شده‌اند. با این‌حال به‌دنبال رونمایی سامسونگ از گلکسی تب S5 احتمالا در آینده شاهد قیمت‌گذاری مناسب‌تر گلکسی تب S4 خواهیم بود.

نوشته انتشار به‌روزرسانی اندروید پای برای نسخه LTE سامسونگ گلکسی تب S4 اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.