انتشار تصاویری از محافظ نمایشگر گلکسی S11 و S11 پلاس سامسونگ

گلکسی S11e

ما اوایل این ماه شاهد لو رفتن تصویری از محافظ نمایشگر گلکسی S11 بودیم که حکایت از حاشیه‌‌های نازک برای آن داشت. حالا Ice universe، افشاگر معروف حوزه تکنولوژی، تصاویر جدیدی از محافظ‌های نمایشگر دستگاه‌ها منتشر کرده که نشان می‌دهد مدل‌های گلکسی S11 استاندارد و S11 پلاس دارای حاشیه‌های فوق‌باریک هستند.

در حالیکه در عکس‌ لورفته قبلی، شاهد وجود یک حفره در مرکز نمایشگر برای دوربین سلفی بودیم، اما در تصاویر امروز، هیچ حفره‌ای را بر روی محافظ‌ها مشاهده نمی‌کنیم. با این‌حال، براساس رندرهایی که قبلا از این دو گوشی منتشر شده‌اند، ما مطمئن هستیم که آن‌ها در مرکز صفحه‌نمایش خود دارای سوراخی برای میزبانی از دوربین سلفی خواهند بود.

درحال‌حاضر صحبتی درباره سه‌گانه گلکسی S11 وجود ندارد، اما خبرها حاکی از آن هستند که سامسونگ تاریخ 18 فوریه سال 2020 را برای رونمایی از آن‌ها در نظر گرفته است.

گلکسی S11e که کوچکترین عضو این خانواده است، مجهز به یک نمایشگر ۶.۲ یا ۶.۴ اینچی خواهد بود، در حالیکه S11 و S11 پلاس به‌ترتیب از پنل‌های ۶.۷ و ۶.۹ اینچی بهره خواهند برد.

هر سه اسمارتفون، بسته به بازارهای مختلف، دارای چیپست اگزینوس 990 یا اسنپ‌دراگون 865 خواهند بود و از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی خواهند کرد.

نوشته انتشار تصاویری از محافظ نمایشگر گلکسی S11 و S11 پلاس سامسونگ اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.