انتشار تصاویری زنده از اسمارتفون پرچمدار سونی اکسپریا ۳

اکسپریا 3

تصاویر هندست سونی اکسپریا 3 (Xperia 3) فاش شدند. سونی برخلاف این که کسب و کار تلفن‌های هوشمند خود را کوچک کرده، هم‌چنان، تولید و معرفی اسمارتفون‌های جدید را در دستور کار خود قرار داده است. این شرکت در ماه‌های آتی نیز تلفن‌های جدیدی را به بازار عرضه خواهد کرد. سونی در آینده‌ای بسیار نزدیک قصد دارد از پرچمدار جدید خود با نام اکسپریا 3 رونمایی کند.

قطعا با دیدن نام تراشه اسنپدراگون 865 و پشتیبانی از اینترنت 5G انتظار داریم که این تلفن در بخش سخت‌افزار از کیفیت بالایی برخوردار باشد. اکسپریا 3 با دو نام Kona و Huracan کدگذاری شده است. باتوجه به این موضوع، همانطور که قبلا هم احتمال می‌دادیم، سونی این تلفن را در دو مدل 4G و 5G معرفی و عرضه می‌کند.

اکسپریا 3

اولین تصاویر از هندست جدید سونی در وب‌سایت چینی CNMO منتشر شده است. در یکی از تصاویر، می‌توان در سمت راست تلفن حسگر اثرانگشت را مشاهده کرد. در تصویر بعدی هم نمایشگر تلفن را می‌بینید که هیچ چیز غیرعادی را در آن مشاهده نکردیم.

انتظار می‌رود شرکت سونی، اکسپریا 3 را در فوریه 2020 معرفی کند که یک ماه بعد از معرفی روانه بازار خواهد شد. پرچمدار جدید سونی تنها اسمارتفونی نخواهد بود که از تراشه اسنپدراگون 865 بهره می‌گیرد، زیرا این چیپست نیز در ماه دسامبر به بازار عرضه می‌شود.

با این وجود باید منتظر ماند و دید که آیا اکسپریا 3 به اندازه‌ای “منحصر‌به‌فرد” خواهد بود که توانایی رقابت با پرچمداران 2020 سایر کمپانی‌ها را داشته باشد یا خیر. نظر شما درباره این موضوع چیست؟

نوشته انتشار تصاویری زنده از اسمارتفون پرچمدار سونی اکسپریا 3 اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.