انتشار تصاویر ارزان‌ترین اسمارت‌فون گلکسی A 2019 سامسونگ پیش از رونمایی رسمی

طی ماه جاری سامسونگ با رونمایی از چند محصول بزرگ دوران پرمشغله‌ای را پشت سر گذاشت. اما غول کره‌ای زمانی را برای معرفی چند گوشی میان‌رده نیز در نظر گرفته است. در حال حاضر سری جدید گلکسی A 2019 تنها از 2 مدل گوشی با اسامی گلکسی A30 و گلکسی A50 تشکیل شده است؛ اما احتمالا سومین مدل نیز در آینده‌ای بسیار نزدیک عرضه خواهد شد.

پیش از رونمایی سامسونگ از اسمارت‌فون‌های گلکسی A30 و A50 در اوایل هفته جاری، گزارشات ادعا می‌کردند که این کمپانی در واقع 3 گوشی میان‌رده جدید را عرضه خواهد کرد. با این‌حال در مراسم معارفه اولیه سامسونگ از گلکسی A10 رونمایی نشد؛ اگرچه در فلسفه وجودی این هندست هیچ‌گونه تردیدی وجود ندارد.

اکنون تعداد انگشت‌شماری از تصاویر هندست معرفی نشده گلکسی A10 2019 توسط وب‌سایت Slashleaks منتشر شده است. لذا حتی در صورت عدم معرفی این گوشی در کنگره جهانی موبایل طی ماه جاری، حداقل می‌توان پیرامون آن پیش‌بینی‌هایی را مطرح کرد.

اسمارت‌فون اقتصادی گلکسی A10 برخلاف مدل‌های گلکسی A30 و گلکسی A50 مجهز به دوربینی با یک لنز منفرد و یک بلندگو در بخش پشتی دستگاه است. این اسپیکر از طریق حفره ایجاد شده در کیس محافظ گوشی قابل تشخیص است. در پشت گوشی از حسگر اثرانگشت هیچ اثری نیست و در خصوص بهره‌مندی دستگاه از اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر نیز تردیدهایی وجود دارد.

ناچ قطره‌ای‌ کوچک از یک دوربین سلفی میزبانی می‌کند و این موارد تمام آن چیزی است که از تصاویر منتشر شده قابل استنباط است. سایر اطلاعات مطرح شده پیرامون گلکسی A10 نشان می‌دهند که این گوشی از پردازنده اگزینوس 7884B ساخت سامسونگ به‌همراه 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌داخلی برخوردار است.

جدول مشخصات سامسونگ گلکسی A10

بعلاوه این هندست بایستی با یک باتری قدرتمند 4000 میلی‌آمپرساعتی و نمایشگر غول‌پیکر 6.2 اینچی با رزولوشن اچ‌دی پلاس روانه بازار شود. بر اساس پیش‌بینی‌ها گلکسی A10 با سیستم‌عامل اندروید 9 پای در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد؛ اما این هندست در مقایسه با برادران بزرگ‌تر خود یعنی گلکسی A30 و گلکسی A50 بسیار ارزان‌تر خواهد بود.

نوشته انتشار تصاویر ارزان‌ترین اسمارت‌فون گلکسی A 2019 سامسونگ پیش از رونمایی رسمی اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.