انتشار تصاویر و فهرست مشخصات اسمارت‌فون آنر ۲۰ لایت

آنر طی ماه‌های آینده از حداقل 3 گوشی جدید رونمایی خواهد کرد. کاربران در کنار پرچم‌داران آنر 20 و آنر 20 پرو شاهد معرفی یک نسخه لایت موسوم به آنر 20 لایت خواهند بود. تاکنون اطلاعات فراوانی شامل تصاویر و مشخصات نسبتا دقیق این هندست منتشر شده است.

وجود یک نمایشگر 6.21 اینچی با ناچ قطره‌ای شکل، رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی موجب شده تا شکل ظاهری دستگاه از جدیدترین زبان طراحی هواوی که پیش‌تر در هندست‌های P30 لایت و نوا 4e مشاهده شد، تبعیت نماید. پنل پشتی شیشه‌ای دستگاه از پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه شامل حسگر اصلی 24 مگاپیکسلی، لنز 8 مگاپیکسلی فوق‌عریض و یک حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. در بخش پایینی این دوربین‌ها یک فلاش قرار گرفته و حسگر اثرانگشت نیز در کنار آن مستقر می‌شود. بنابراین نسخه لایت به‌وضوح فاقد اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر است.               آنر 20 لایت در رنگ‌های مشکی و آبی

آنر 20 لایت از تراشه کایرین 710 به‌همراه 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی با امکان ارتقاء از طریق درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی بهره خواهد برد. بعلاوه این هندست با جک صوتی 3.5 میلی‌متری و یک درگاه به‌روز میکرو USB در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. باتری گوشی ظرفیتی معادل 3400 میلی‌آمپرساعت دارد؛ اما در خصوص پشتیبانی دستگاه از فناوری شارژ سریع هیچ‌گونه توضیحی ارائه نشده است. آنر 20 لایت همراه با رابط کاربری EMUI 9 و بر پایه سیستم‌عامل اندروید پای روانه بازار می‌شود.

این اسمارت‌فون در رنگ‌های مشکی، آبی شفقی و احتمالا برخی رنگ‌های دیگر که در زمان برگزاری مراسم عرضه اعلام می‌شوند، ارایه خواهد شد. بر اساس پیش‌بینی‌ها آنر 20 لایت با برچسب قیمتی حدودا 280 یورویی در اروپا به فروش می‌رسد.

نوشته انتشار تصاویر و فهرست مشخصات اسمارت‌فون آنر 20 لایت اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.