انتشار تصاویر و مشخصات کامل اسمارت‌فون‌های ذن‌فون مکس پرو M2 و ذن‌فون مکس M2 ایسوس

asus-hd انتشار تصاویر و مشخصات کامل اسمارت‌فون‌های ذن‌فون مکس پرو M2 و ذن‌فون مکس M2 ایسوس

حدودا 2 هفته قبل خبرچین معروفی با نام رولاند کوانت، اطلاعاتی حیاتی پیرامون اسمارت‌فون‌های آینده ایسوس ذن‌فون مکس M2 و ذن‌فون مکس پرو M2 را به اشتراک گذاشت. از آن زمان به بعد، جریان شایعات پیرامون اطلاعات مربوط به گوشی ایسوس ذن‌فون مکس پرو M2 به‌صورت مداوم برقرار بوده و معرفی این هندست طی روز 11 دسامبر در کشور اندونزی رسما مورد تائید قرار گرفته است. امروز نیز این شخص افشاگر مجددا به ارایه جزئیاتی بیش‌تر پیرامون هر 2 اسمارت‌فون پرداخته است.

بر اساس آخرین گزارش آقای کوانت در نشریه WinFuture هر 2 هندست دارای طراحی مشابهی بوده و اساسا از جنبه مشخصات داخلی با یکدیگر متفاوت خواهند بود. ذن‌فون مکس پرو M2 در مقایسه با ذن‌فون مکس M2 مجهز به ناچ کوچک‌تر و چانه تحتانی ضخیم‌تر است. قاب پشتی ذن‌فون مکس پرو M2 از جنس شیشه ساخته شده و ظاهری براق دارد؛ در حالی‌که ذن‌فون مکس M2 از پنل پشتی فلزی بهره می‌گیرد.

asus-zenfone-max-pro-m2-2-e1543641801955 انتشار تصاویر و مشخصات کامل اسمارت‌فون‌های ذن‌فون مکس پرو M2 و ذن‌فون مکس M2 ایسوس

ذن‌فون مکس پرو M2 و ذن‌فون مکس M2 مجهز به نمایشگرهای 6 اینچی از نوع IPS LCD با قابلیت پشتیبانی از رزولوشن فول اچ‌دی پلاس (2340 در 1080 پیکسل) و نسبت ابعاد 19.5:9 هستند. ذن‌فون مکس پرو M2 از تراشه اسنپ‌دراگون 660 و 4 گیگابایت رم استفاده می‌کند و بر اساس پیش‌بینی‌ها این هندست در مدل‌هایی با 64 و 128 گیگابایت حافظه‌داخلی و درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی جهت افزایش میزان فضای ذخیره‌سازی ارایه خواهد شد. این گوشی از پیکره‌بندی دوربین دوگانه شامل سنسور اصلی 12 مگاپیکسلی IMX486 ساخت سونی و حسگر دوم 5 مگاپیکسلی بهره می‌گیرد. تصویر اخیرا منتشر شده نشان می‌دهد که ذن‌فون مکس پرو M2 همانند مدل پیشین خود مجهز به یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود.

Asus-ZenFone-Max-M2-colors-e1543641812997 انتشار تصاویر و مشخصات کامل اسمارت‌فون‌های ذن‌فون مکس پرو M2 و ذن‌فون مکس M2 ایسوس

انتظار می‌رود ذن‌فون مکس M2 با تراشه اسنپ‌دراگون 636 و 4 گیگابایت رم روانه بازار شود. این هندست احتمالا در مدل‌هایی با 32 و 64 گیگابایت حافظه‌داخلی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد و امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی از طریق درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی نیز وجود دارد. پیکره‌بندی دوربین دوگانه این گوشی شامل یک حسگر اصلی 13 مگاپیکسلی خواهد بود و پیرامون حسگر دوم گوشی نیز هیچ‌گونه اطلاعاتی در دست نیست. بعلاوه ظرفیت دقیق باتری ذن‌فون مکس M2 کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

نوشته انتشار تصاویر و مشخصات کامل اسمارت‌فون‌های ذن‌فون مکس پرو M2 و ذن‌فون مکس M2 ایسوس اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.