انتشار تصاویر گوشی پیشرفته آینده ال‌جی پیش از معرفی رسمی آن با ۲ نام مختلف

تا مدت‌ها تصور می‌شد که ال‌جی قصد دارد از جانشین بسیار قدرتمندتر اسمارت‌فون V50 ThinQ موسوم به V60 ThinQ رونمایی کند. اما بعدها اطلاعات مربوط به گوشی G8X ThinQ با اصلاحات جزئی نسبت به مدل G8 ThinQ لو رفت و از آن زمان به بعد، شایعاتی منتشر شد که نشان داد پرچم‌دار نسل آینده کمپانی مجهز به نمایشگر دوگانه طی رویداد IFA 2019 در شهر برلین عرضه خواهد شد.

براساس گمانه‌زنی‌ها اسمارت‌فون ال‌جی G8X ThinQ در زادگاه خود با برچسب V50S ThinQ ارایه خواهد شد. این پدیده، پیچیدگی‌های موجود در هویت برند سری اسمارت‌فونی پیشرفته کمپانی را بیش از پیش افزایش خواهد داد. به لحاظ فنی کماکان تا موعد رونمایی رسمی از این هندست تاشوی جدید حدودا 24 ساعت زمان باقی‌مانده است؛ اما ظاهرا یکی از رسانه‌های کره‌ای اقدام به انتشار تصاویر این هندست نموده است.

براساس اطلاعات حتمی و رسمی گردآوری شده توسط وب‌سایت SportsSeoul، ال‌جی V50S ThinQ بسیاری از مشخصات کلیدی اسمارت‌فون V50 ThinQ 5G را به ارث خواهد برد. با این‌حال هندست مذکور در عوض به‌کارگیری سیستم دوربین پشتی سه‌گانه احتمالا از پیکره‌بندی دوربین دوگانه شامل حسگرهای گوشی G8 ThinQ بهره خواهد برد. نمایشگر 6.4 اینچی گوشی احتمالا برای دارندگان اسمارت‌فون V50 آشنا خواهد بود؛ اما این‌بار ال‌جی به منظور کاهش هرچه بیش‌تر اندازه حواشی اطراف از یک ناچ قطره‌ای شکل کوچک استفاده می‌کند.

البته این موضوع بدان معناست که V50S ThinQ در عوض پیکره‌بندی دوربین سلفی دوگانه هندست نسل قبلی از یک دوربین جلویی منفرد بهره خواهد برد. اگرچه رزولوشن حسگر تصویربرداری جدید به 32 مگاپیکسل ارتقا خواهد یافت. کیس نمایشگر دوگانه اختیاری یکی از امکاناتی است که احتمالا به تمایز هرچه بیش‌تر گوشی از سایر پرچم‌داران امروزی کمک خواهد کرد. این کیس دارای یک پنجره اعلان 2.1 اینچی در قسمت جلویی است که به کاربران امکان می‌دهد تا بدون‌نیاز به بازگشایی این ابزارجانبی از زمان مطلع شده و نام شخص تماس‌گیرنده یا ارسال‌کننده پیام را مشاهده نمایند.

این پدیده اساسا بدان معناست که اسمارت‌فون ال‌جی G8X ThinQ با کم‌ترین زحمت می‌تواند از وضعیت تک‌ نمایشگره به حالت عملیاتی 2 یا 3 نمایشگره تغییر کاربری دهد. این قابلیت احتمالا به اندازه تجربه تاشوی واقعی ارایه شده توسط محصولاتی نظیر سامسونگ گلکسی فولد، جذاب و آینده‌نگرانه نخواهد بود؛ اما کماکان کاملا کاربردی به‌نظر می‌رسد. ظاهرا ال‌جی قصد دارد تا در ماه اکتبر، افزونه نمایشگر دوگانه را به‌همراه اسمارت‌فون G8X ThinQ و با قیمت‌گذاری نامشخص در منطقه آمریکای‌ شمالی عرضه نماید. البته گوشی جدید به احتمال فراوان از مدل V50 ThinQ 5G ارزان‌تر بوده و با قابلیت پشتیبانی از شبکه 4G LTE در ایالات‌متحده عرضه خواهد شد.

نوشته انتشار تصاویر گوشی پیشرفته آینده ال‌جی پیش از معرفی رسمی آن با 2 نام مختلف اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.