انتشار تصویری از یک اسمارت فون ناشناخته در وب‌سایت مایکروسافت

 

وبلاگ رسمی مایکروسافت در آمریکا، به‌تازگی مقاله‌ای منتشر کرده است که به کاربران نشان می‌دهد اپلیکیشن‌های مختلف چقدر خوب می‌توانند با دستیار صوتی کورتانا به‌صورت یک‌پارچه به اجرای دستورات مختلف بپردازند. این مقاله خود مقاله‌ای مفید و کاربردی است ولی در آن تصویری وجود دارد که شاید بتوان گفت جذاب‌تر از خود مقاله است. در این تصویر بانویی را می‌بینید که در حال استفاده از دستیار صوتی کورتانا است؛ آن هم بر روی تلفن هوشمندی ناشناس!

850 [800x600]

براساس شایعات قبلی، می‌دانیم که این تلفن هیچکدام از تلفن‌های هوشمند Lumia 950 یا Lumia 950 XL نیست. هر دو این گوشی‌ها براساس پیش‌بینی‌ها روز سه‌شنبه ششم اکتبر در شهر نیویورک به‌صورت رسمی معرفی خواهند شد. گوشی موجود در تصویر قطعا Lumia 550 هم نیست که مدتی است خبرهایی پیرامون آن می‌شنویم.

یکی از فرضیه‌های موجود این است که احتمال دارد این تلفن Lumia 850 باشد که چند وقتی است شایعاتی در مورد مشخصات سخت‌افزاری آن شنیده می‌شود ولی هیچ‌وقت تصویری از آن در رسانه‌های خبری دیده نشد. آن‌طور که شنیده می‌شود قرار است تا پایان سال جاری میلادی این گوشی هوشمند با پردازنده مدل اسنپدراگون 410 به‌شکل رسمی به خانواده لومیا مایکروسافت ملحق شود.

نوشته انتشار تصویری از یک اسمارت فون ناشناخته در وب‌سایت مایکروسافت اولین بار در -آی‌تی‌رسان پدیدار شد.