انتشار تصویر زنده اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی S10 در ایستگاه متروی کره‌جنوبی

Samsung-Galaxy-S10-Plus-Prototyp-740x555 انتشار تصویر زنده اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی S10 در ایستگاه متروی کره‌جنوبی

با نزدیک شدن به زمان عرضه پرچم‌داران سری گلکسی S10 سامسونگ، تصاویر و شایعات بیش‌تری پیرامون این هندست‌ها مطرح می‌شوند. تاکنون تنها یک تصویر زنده از گجت‌های مذکور مشاهده شده که البته 100 درصد معتبر نیست. این تصویر نمونه‌اولیه گوشی گلکسی S10 را نمایش می‌دهد؛ دستگاهی که توسط سامسونگ مورد آزمایش قرار گرفته و برای رونمایی از فناوری 5G به‌کارگیری شده است. با این‌حال اکنون ظاهرا نخستین تصویر زنده از گلکسی S10 به نمایش گذاشته شده است. برای مشاهده جزئیات بیش‌تر کافیست به تصویر زیر نگاهی بیندازید.

Samsung-Galaxy-S10-Plus-Prototyp-740x555 انتشار تصویر زنده اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی S10 در ایستگاه متروی کره‌جنوبی

آیا هندست مذکور همان گلکسی S10 است؟ تصویر زنده ارایه شده با کلیه معیارهای اسمارت‌فون آینده سامسونگ مطابقت دارد

بر اساس شایعات، سامسونگ در اسمارت‌فون‌های گلکسی S10 سال آینده خود از چندین تغییر و تحول رونمایی می‌کند. استفاده از نمایشگرهای جدید موسوم به Infinity-O مشهودترین تغییر اعمال شده به‌شمار می‌آید. در بخش فوقانی و سمت راست این پنل برشی جهت استقرار دوربین جلویی ایجاد شده و ظاهر کلی آن نیز مشابه گوشی اخیرا عرضه شده گلکسی A8s خواهد بود (حسگر دوربین جلویی این هندست در قسمت بالا و سمت چپ نمایشگر آن قرار دارد).

اکنون تصویری منتشر شده که ظاهرا متعلق به اسمارت‌فون گلکسی S10 است. همانند تصاویر لو رفته از سری پیکسل 3 گوگل، این دستگاه نیز حین حرکت و احتمالا در کره‌جنوبی رویت شده است. به احتمال فراوان این گوشی همان گلکسی S10 سامسونگ خواهد بود؛ خصوصا این‌که هیچ اسمارت‌فون دیگری با طراحی مشابه پنل جلویی در بازار وجود ندارد.

alleged-galaxy-s10-spotted-in-the-wild-with-single-punch-hole-front-camera-615x1030-e1545031419445 انتشار تصویر زنده اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی S10 در ایستگاه متروی کره‌جنوبی

همان‌طور که در تصویر فوق ملاحظه می‌کنید این اسمارت‌فون دارای حواشی فوقانی و تحتانی باریکی است و حسگر دوربین جلویی آن در گوشه سمت راست و بالای نمایشگر قرار دارد. هندست مذکور در یک ایستگاه مترو در کره‌جنوبی رویت شد. البته با توجه به کیفیت پایین تصویر، قسمتی از اپلیکیشن درحال اجرا بر روی این گجت اشتباها می‌تواند به‌عنوان برش دوربین در نظر گرفته شود.

با این‌حال شخصی که این عکس را به ثبت رسانده معتقد است که دایره مشکی‌رنگ در واقع نمایانگر برش دوربین بوده و بر اساس همین واقعیت، اسمارت‌فون فوق همان گلکسی S10 خواهد بود. بر اساس پیش‌بینی‌ها سامسونگ گوشی‌های سری گلکسی S10 را در اواخر ماه فوریه عرضه می‌کند. با این‌حال صحت و سقم این موضوع قابل تضمین نیست؛ لذا بایستی به این تصویر با دیده تردید نگاه کرد.

سری گلکسی S10 نسخه‌ای ابتدایی تحت عنوان گلکسی S10 لایت را شامل خواهد شد و سامسونگ با عرضه این هندست از ویژگی‌های جدیدی رونمایی خواهد کرد. شما در خصوص پرچم‌داران جدید سامسونگ چه‌طور فکر می‌کنید؟

نوشته انتشار تصویر زنده اسمارت‌فون سامسونگ گلکسی S10 در ایستگاه متروی کره‌جنوبی اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.