انتشار تصویر یک گوشی پرچمدار ناشناخته از نوکیا با طراحی بدون ناچ و دوربین سه‌گانه!

nokia-logo انتشار تصویر یک گوشی پرچمدار ناشناخته از نوکیا با طراحی بدون ناچ و دوربین سه‌گانه!

کمپانی اچ‌ام‌دی گلوبال به عنوان مالک فعلی برند نوکیا در سال جاری دیوایس‌های مختلفی را عرضه کرد که عموما دارای دوربین اصلی دوگانه، طراحی ناچ استایل و نمایشگری بزرگ بودند. در حال حاضر محتمل‌ترین گوشی پرچمدار فنلاندی‌ها را نوکیا 9 PureView می‌دانیم که مطابق رندرها و تصاویر منتشر شده از آن، اوایل سال 2019 و با دوربین اصلی پنچ‌گانه معرفی خواهد شد. با این حال، در روزهای اخیر تصویری منتسب به یک گوشی پرچمدار از نوکیا منتشر شده که طراحی بدون ناچ داشته و از دوربین اصلی سه‌گانه بهره می‌برد.

این احتمال وجود دارد که نوکیا قصد داشته باشد پیش از پرچمدار پنج دوربینه خود، از این پرچمدار گمنام رونمایی کند. بسیاری از منابع در چین ادعا کردند که این محصول یک پرچمدار از نوکیا بوده که به تراشه اسنپدراگون 845 مجهز می‌شود. همان‌گونه که در تصویر زیر مشخص است، حاشیه‌های اطراف نمایشگر به جز لبه پایینی، در سه سمت دیگر قاب جلویی با یکدیگر برابر است. این حاشیه در لبه پایینی تا حدی ضخیم شده که تنها بتواند میزبان نام نوکیا باشد.

Mysterious-Nokia-flagship انتشار تصویر یک گوشی پرچمدار ناشناخته از نوکیا با طراحی بدون ناچ و دوربین سه‌گانه!

اما شاید چیزی که بیش‌تر جلب توجه کند، عدم وجود دوربین سلفی در بالای نمایشگر و حتی قسمت پایینی این پنل (همانند گوشی شیائومی می میکس) است. با این تفاسیر آیا باید این گوشی را مجهز به دوربین سلفی پاپ‌آپ دانست؟ آیا همانند آن‌چه در گوشی ویوو نکس دیده بودیم، نوکیا نیز از مکانیسم سلفی پاپ‌آپ در این هندست بهره خواهد گرفت؟ هنوز چیزی مشخص نشده و باید منتشر روزهای آینده و انتشار اخبار بیش‌تر درباره این گوشی ناشناخته باشیم. اما برخلاف پنل جلویی، قاب پشتی تقریبا چیزی برای پنهان کردن ندارد.

در این پنل می‌توان دوربین سه‌گانه‌ای را دید که لنزهای آن چینشی عمودی دارند. شاید یکی از نکات جالب این بخش، عدم درج نام کارل زایس در کنار لنز این دوربین‌ها باشد. به جز فلاش LED و نام نوکیا، چیز دیگری در این قاب وجود ندارد. البته باید اشاره کرد که این قاب لبه‌هایی خمیده دارد تا هم به زیبایی بیش‌تر و هم به در دست گرفتن بهتر این هندست کمک شده باشد. پیش‌بینی می‌کنیم که نوکیا از حسگر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر در این اسمارت‌فون استفاده کند. تا به این لحظه چیزی درباره مشخصات سخت‌افزاری این دستگاه منتشر نشده و باید صبر کنیم تا ببینیم در آینده چه چیزهایی درباره آن منتشر می‌شود.

نوشته انتشار تصویر یک گوشی پرچمدار ناشناخته از نوکیا با طراحی بدون ناچ و دوربین سه‌گانه! اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.