انتشار رندرهای جدید از دو عضو خانواده گلکسی S10 سامسونگ

کمتر از یک ماه دیگر پرچمداران جدید سامسونگ معرفی خواهند شد و اخیرا رندری جدید از Galaxy S10 و Galaxy S10e توسط ایوان بلس، افشاگر معروف دنیای موبایل منتشر شده است که در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

رندرهای منتشر شده بار دیگر وجود دوربین دوگانه در نسخه ارزان‌تر پرچمدار جدید سامسونگ را تایید می‌کنند. نمایشگر گوشی برخلاف دو مدل دیگر این خانوده، تخت بوده و حسگر اثر انگشت آن در لبه کناری بدنه قرار دارد که البته امیدواریم در واقعیت چنین نباشد چرا که احتمالا در ارگونومی گوشی تاثیر می‌گذارد و از زمانی که این خبر منتشر شد، با واکنش‌های منفی کاربران رو به رو شده است چرا که رساندن انگشت به این حسگر، کاربر را اذیت خواهد کرد.

صفحه نمایش 5.8 اینچی Super Amoled گلکسی  S10e با حاشیه نمایشگر بسیار کم در تصویر دیده می‌شود که حاشیه لبه پایین نمایشگر آن از لبه بالایی کمی بیشتر است. این گوشی از پردازنده Snapdragon 855 بهره می‌برد و طبق آخرین اطلاعات 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. احتمالا رنگ‌بندی این گوشی سیاه، سفید، زرد و آبی باشد.

در تصویر بالا شاهد رندر لو رفته Galaxy S10 هستید که دارای یک نمایشگر خمیده 6.1 اینچی Super Amoled و سنسور اثر انگشت روی صفحه است. حاشیه نمایشگر در لبه بالایی کمتر از لبه پایینی بوده و همانند نسخه ارزان‌تر این خانواده از یک دوربین سلفی بهره می‌برد. قطر سوراخ نمایشگر گلکسی S10 کمتر از گلکسی A8s به نظر می‌رسد.

همچنین تصویر قاب پشتی آن وجود دوربین سه‌گانه را تایید می‌کند که به صورت افقی قرار گرفته است. پردازنده این گوشی Snapdragon 855 است و در دو نسخه با حافظه داخلی  128GB و رم 6، حافظه داخلی 512 گیگابایتی و رم 8 عرضه خواهد شد.

نوشته انتشار رندرهای جدید از دو عضو خانواده گلکسی S10 سامسونگ اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.