انتشار ویروس پیامکی با وعده‌ی اینترنت رایگان؛ مشترکین مراقب باشند

انتشار ویروس پیامکی با وعده‌ی اینترنت رایگان؛ مشترکین مراقب باشند

اخیرا یک نوع ویروس پیامکی با وعده‌ی ۲ گیگابایت اینترنت رایگان، کاربران را دچار مشکل کرده است. تنها با کلیک روی لینک ارسالی، گوشی‌های مشترکین دچار ویروس خواهند شد.

طی گزارش‌های واصله در روزهای گذشته، پیامکی به مشترکین ارسال شده که با تبلیغ و مجاب کردن کردن آنها به کلیک روی لینک ارسالی، گوشی‌های همراه را دچار ویروس کرده و پس از نصب در گوشی کاربر، همان پیامک را با همان مضمون به صورت خودکار برای تمامی لیست مخاطبین ارسال می‌کند.

عملکرد این ویروس به این شکل است که شما پیامکی از طرف کسی که شما را در مخاطبان خود دارد دریافت می­‌کنید. پیامک دریافتی بسیار صمیمی نگارش شده و از کلمات به اصطلاح خودمانی و غیر تکراری استفاده شده است. ولی محتوای تمامی این پیامک­‌ها یکی بوده و حاوی یه لینک ارسالی است. به دلیل اینکه این پیامک را از طرف یکی از مخاطبین یا آشناهای خود دریافت کرده‌اید، جلب توجه کرده و مورد اعتماد شما خواهد بود؛ به محض کلیک بر روی لینک ارسالی، قربانی بعدی شما خواهید بود.

پس از نصب این ویروس پیامکی بر روی گوشی، تلفن همراه به حالت سایلنت درآمده و شروع به ارسال پیامک به تمامی مخاطبین شما خواهد کرد و این امر علاوه بر انتشار ویروس، هزینه‌ی ارسال پیامک سنگینی برای شما به دنبال خواهد داشت.

.

منبع: farsnews

مطلب انتشار ویروس پیامکی با وعده‌ی اینترنت رایگان؛ مشترکین مراقب باشند برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.