انتقال پیام‌های واتس‌آپ به گوشی جدید چگونه انجام می‌شود؟

انتقال پیام‌های واتس‌آپ به گوشی جدید

در هنگام خرید یک گوشی جدید باید از انتقال اطلاعات گوشی قدیمی به دستگاه جدید، اطمینان حاصل کنید. پیام‌های اپلیکیشن واتس‌آپ نیز بخشی از این اطلاعات هستند. انتقال مواردی همچون تصاویر و اپلیکیشن‌ها نسبتا آسان است، اما پیام‌های واتس‌آپ چه؟ در نهایت شاید برخی از کاربران ( و شاید همه آن‌ها) بخواهند که تاریخچه چت خود را نگه دارند. این دقیقا همان جایی است که اپلیکیشن iMyFone iTransor for WhatsApp وارد عمل می‌شود.

این اپلیکیشن بر روی تمامی گوشی‌ها قابل اجرا بوده و به شما این امکان را می‌دهد تا واتس‌آپ خود را به آسانی و بدون استفاده از سایر ابزارهای خسته‌ کننده، به گوشی جدید خود منتقل کنید. iMyFone iTransor for WhatsApp از دستگاه‌های اندروید و iOS پشتیبانی کرده و بنابراین کاربران می‌توانند اطلاعات را از یک سیستم‌عامل به سیستم‌عامل دیگر انتقال داده و یا اینکه انتقالات درون-سیستم‌عاملی را نیز به انجام برسانند. فارغ از دستگاه شما، این اپلیکیشن این امکان را فراهم می‌‎آورد که به‌آسانی واتس‌آپ خود را انتقال داده، از آن پشتیبان تهیه کرده و همچنین فایل پشتیبان آن را نیز بازگردانید.

انتقال پیام‌های واتس‌آپ به گوشی جدید تنها یکی از قابلیت‌های این نرم‌افزار است. با استفاده از iMyFone iTransor for WhatsApp می‌توانید تاریخچه پیام‌های خود را منتقل کرده و همچنین از آن‌ها بر روی رایانه خود، پشتیبان تهیه کنید (در صورت مفقود و یا دزدیده شدن دستگاه). به‌ علاوه در صورت نیاز می‌توانید به‌آسانی پیام‌های خود را بر روی گوشی جدید، بازگردانی کنید.

شاید یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های این اپلیکیشن نسبت به رقبا، سادگی بیش از حد آن باشد. در این نرم‌افزار، انتقال پیام‌های واتس‌آپ به گوشی جدید، فقط یک کلیک لازم دارد. طراحی کلی رابط کاربری نیز مناسب بوده و در نگاه اول می‌توانید شیوه کار با آن را فرا بگیرید.

شیوه انتقال پیام‌های واتس‌آپ به گوشی جدید 

 

  1. گوشی خود را از طریق کابل USB، به کامپیوتر متصل کنید.انتقال پیام‌های واتس‌آپ به گوشی جدید
  2. پس از شناسایی گوشی، در رابط کاربری باید بر روی کلید «Transfer» کلیک کنید.انتقال پیام‌های واتس‌آپ به گوشی جدید
  3. صبر کنید تا انتقال به پایان برسد. سپس بر روی کلید «Done» کلیک کنید تا دستگاه شما مجددا راه‌‍اندازی شود. پس از این فرایند قادر خواهید بود که پیام‌های واتس‌آپ خود را بر روی گوشی جدید، مشاهده کنید.انتقال پیام‌های واتس‌آپ به گوشی جدید

iMyFone iTransor for WhatsApp یک اپلیکیشن همه‌کاره نیز هست. امروزه از واتس‌آپ فقط برای گفتگوی متنی استفاده نمی‌شود. خوشبختانه این اپلیکیشن می‌تواند تصاویر، ویدیوها و پیوست‌های شما را نیز به دستگاه جدید منتقل کند. در آینده دیگر نیازی نیست که نگران دسترسی به این پیوست‌ها باشید.

ذخیره پشتیبان پیام‌ها در کامپیوتر نسبت به فضای ابری، مزیت‌های فراوانی دارد. به‌عنوان‌مثال، نیازی به نگرانی در رابطه با اشغال حافظه ابری خود ندارید. همچنین با استفاده از اپلیکیشن iTransor Lite می‌توانید به تاریخچه پیام‌های خود دسترسی داشته و حتی آن‌ها را نیز چاپ کنید. البته می‌توانید این سرویس را به یکی از حافظه‌های ابری متصل کرده و بدین ترتیب به‌صورت همزمان، چندین فایل پشتیبان داشته باشید.

در نهایت اینکه اگر به‌صورت مرتب گوشی‌ خود را عوض کرده، نگران گم شدن یا سرقت آن بوده و یا اینکه قصد اطمینان از انتقال امن پیام‌های خود را دارید، آنگاه iMyFone iTransor for WhatsApp یک گزینه بسیار مناسب خواهد بود.

نوشته انتقال پیام‌های واتس‌آپ به گوشی جدید چگونه انجام می‌شود؟ اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.