اندروید نوقا سرانجام برای گلکسی S7 و S7 Edge عرضه شد!

اندروید نوقا سرانجام برای گلکسی S7 و S7 Edge عرضه شد!

بالاخره موعدش فرا رسید! بعد از هفته‌ها بررسی و آزمایشات مختلف، سامسونگ تصمیم گرفت تا اندروید نوقا را برای گلکسی S7 و S7 Edge عرضه نماید. افرادی که روی ورژن بتا و آزمایشی این سیستم عامل بوده‌اند، باید آپدیت جدیدی با حجم ۲۱۵ مگابایت را در قسمت Software Update دیوایس خود مشاهده و افرادی که در ورژن‌های پایین‌تر بوده‌اند، مسلما حجم بیشتری را برای دریافت اندروید نوقا مصرف خواهند کرد.

مسلما دیدن اندروید نوقا بر روی گلکسی S7 و S7 Edge با وجود قابلیت‌های جدیدی که طراحان سامسونگ به سیستم عامل اندروید اضافه می‌کنند (از جمله رابط کاربری جدید)، می‌تواند اتفاق جذابی به شمار آید. افرادی که روی نسخه‌های آزمایشی کار می‌کردند، پیش‌تر تأیید کرده بودند که نسخه نهایی اندروید نوقا در تاریخ ۱۷ ژانویه برای عموم عرضه خواهد شد. البته این اتفاق چند روز زودتر به انجام رسید.

مطمئنا نسخه 7.0 از اندروید نوقا (بله درست شنیدید! نسخه 7.0 نه 7.1.1) به زودی برای تمامی کاربران گلکسی S7 و S7 Edge در دسترس خواهد بود. اگر این آپدیت را روی دیوایس خود مشاهده و دریافت کردید، تجربیات‌تان را با ما و دیگر کاربران آی‌تی‌رسان در میان بگذارید.

نوشته اندروید نوقا سرانجام برای گلکسی S7 و S7 Edge عرضه شد! اولین بار در پدیدار شد.